Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΓΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ



Από πολύ μικρή, ζήλευα τις κοπέλες που έχουν πολύ σγουρά μαλλιά! Χρησιμοποιούσα τα πάντα για να κάνω μπούκλες και κάποια στιγμή έκανα και περμανάντ η οποία βέβαια, ήταν υπέροχη στα φυσικά μαλλιά μου, αλλά απ'όταν ξεκίνησα να τα βάφω, σταμάτησα αμέσως γιατί δεν θα άντεχαν όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Συνέχισα όμως να χαζεύω αυτά τα αληθινά εντυπωσιακά μαλλιά στις άλλες κοπέλες!

Πριν μερικά χρόνια γνώρισα τη Λένα (της οποία δανείστηκα και τη φωτογραφία για να ομορφύνω το post μου!). 
Η Λένα λοιπόν έχει τα πιο όμορφα φυσικά σγουρά μαλλιά που έχω δει! Εκείνη βέβαια, υποστηρίζει ότι την ταλαιπωρούν αρκετά και δεν μακραίνουν εύκολα, αλλά ότι κι αν λέει, τα μαλλιά της είναι πάντα περιποιημένα, όμορφα, υγιή και εντυπωσιακά. 
Όταν ξεκίνησα λοιπόν το Blog, σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ καλό να πάρω πληροφορίες για τη ρουτίνα που ακολουθεί και τα διατηρεί έτσι όμορφα και λαμπερά, για να τη μεταφέρω στις φίλες που έχουν ίδιο τύπο μαλλιών. 
Με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν, μπήκα στο μπάνιο της για να δω τι προϊόντα χρησιμοποιεί και μετά από μια πολύ ευχάριστη κουβέντα, "έκλεψα" και μερικά tips!

τα προϊόντα που χρησιμοποιεί, είναι τα παρακάτω:

Σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και μάσκα,
SUNSILK CO-CREATIONS - εντυπωσιακές μπούκλες 



Αφρός μαλλιών Pantene Pro-V - τέλειες μπούκλες (η Λένα πίνει νερό στο όνομά του!)




Για την περιποίηση στις άκρες των μαλλιών, από ψαλίδα και φριζάρισμα, χρησιμοποιεί ένα προϊόν, που χρησιμοποιώ κι εγώ και το βρίσκω εξαιρετικό και πολύ οικονομικό, το SYOSS BEAUTY ELIXIR OIL.




και τώρα μερικές συμβουλές από τη Λένα, για όμορφα σγουρά μαλλιά!

Το χτένισμα πρέπει να γίνεται κατά τη διάρκεια του λουσίματος κι αφού ξεμπερδευτούν καλά, να ξαναβρέχονται με νερό.Τα σγουρά μαλλιά, όταν είναι στεγνά δεν πρέπει να τα χτενίζουμε ποτέ, γιατί εκτός από το ότι τα παιδεύουμε χωρίς αποτέλεσμα, χάνουν τη μπούκλα τους και φαίνονται φριζαρισμένα.

Το κούρεμα να γίνεται πάντα σε βρεγμένα μαλλιά. Αν θέλετε όμως να καθαρίσετε μόνο την ψαλίδα, το καλύτερο είναι το καθάρισμα να γίνει σε καλά ισιωμένα μαλλιά, για να μην κόψετε καθόλου μήκος.

Τα κλιπς και τα λαστιχάκια, καλύτερα να τα αποφεύγετε, γιατί χαλάνε τη φόρμα στις μπούκλες.

Αν θέλετε έξτρα όγκο στο στέγνωμα, χρησιμοποιήστε φυσούνα στο πιστολάκι.

Να μην κοιμάστε ποτέ με βρεγμένα μαλλιά γιατί μετά δεν τιθασεύονται με τίποτα το πρωί!


Ευχαριστώ πολύ Λένα μου για την πολύτιμη βοήθειά σου!!

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με την συνονόματη…ψηφίζω δαγκωτό τον αφρό Pantene Pro-V για τέλειες μπούκλες και γενικότερα τα περισσότερα προϊόντα της εταιρείας Pantene για μπούκλες. Το μειονέκτημα των σγουρών μαλλιών είναι ότι δεν μπορείς να τα αφήσεις «άλουστα» διότι η μπούκλα ανοίγει και φαίνεσαι σαν ξεμαλλιασμένη. Παλιότερα μπορεί να λουζόμουν και κάθε μέρα για να είναι φρέσκια η μπούκλα…Επίσης, έχω να βάλω σεσουάρ πάνω από 10 χρόνια...εκτός ότι μου αγριεύει την μπούκλα, τα μαλλιά μου γίνονται λες και είμαι η βασίλισσα των λιονταριών...πολύ όγκος!!!! Προτείνω αν σας βγαίνει ο χρόνος να κάνετε φυσικό στέγνωμα για πιο super αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχααχα η βασίλισσα των λιονταριών, εξαιρετικό! Ευχαριστούμε για τα συμπληρωματικά και πολύ χρήσιμα tips σου Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω κι εγω το ιδιο σγουρα μαλλια!!! Η αληθεια ειναι πως δειχνουν καλυτερα μακρια αλλα ειναι δυσκολο να τα μακρυνεις! Επισης εγω χρησιμοποιω το λαδι της lorvenn και φυσικα ελαιολαδο μια φορα το μηνα! Γινονται τελεια! Τωρα τα εκοψα φιλαριστα για να τα καθαρισω και να μην ζεσταινομαι και δειχνουν πολυ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια! Με γεια το νέο σου κούρεμα φίλη μου! Είσαι πολύ τυχερή που έχεις σγουρά μαλλιά! Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!

      Διαγραφή