Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΥ


Σ'αυτό το post θα μοιραστώ μαζί σας τη ρουτίνα που ακολουθώ κάθε μέρα, για να περιποιούμαι το πρόσωπο μου.
Τα περισσότερα προϊόντα που χρησιμοποιώ απευθύνονται σε γυναίκες με λιπαρό δέρμα και προτείνω να τα αποφύγετε σε περίπτωση που έχετε ξηρό δέρμα.


Πρωί:



Η πρώτη κίνηση λοιπόν, μετά το βούρτσισμα των δοντιών, είναι ο καθαρισμός με το αγαπημένο μου σαπούνι πρόπολης από την Apivita. Αγαπημένο σαπούνι που αφήνει την αίσθηςη της μέγιστης καθαριότητας στο πρόσωπο μου! Ενα πέρασμα με βαμβάκι ποτισμένο στη λοσιόν της Frezyderm από τη σειρά ac-norm (normalizing) για τόνωση και το πρόσωπό μου είναι έτοιμο για ενυδάτωση! Συνεχίζω λοιπόν στο πρόσωπο και το λαιμό με την ενυδατική κρέμα από την ίδια σειρά της  Frezyderm (seb adsorb), μια κρέμα που δημιουργεί ενυδάτωση αλλά αφήνει ματ αποτέλεσμα που το χρειάζομαι πολύ αφού έχω λιπαρό δέρμα.  Στο τέλος ενυδατώνω τα χείλη μου με το BABY LIPS της maybeline NY. Περιμένω να περάσει λίγη ώρα προκειμένου να σταθεί η ενυδατική κρέμα καλά στο πρόσωπό μου και μετά προχωρώ στο πρωινό μου μακιγιάζ.


Βράδυ:


Κάθε βράδυ πριν το ντους, ξεκινώ με το ντεμακιγιάζ προσώπου. Το νερό Sébium H2O michelaire της biotherma είναι το αγαπημένο μου. Μαγνητίζει το μακιγιάζ στο βαμβάκι και δεν μουτζουρώνει καθόλου το πρόσωπο αφού δεν μεταφέρει το μακιγιάζ. Στη συνέχεια σαπουνίζω πολύ καλά με το σαπούνι πρόπολης της Apivita.
Ένα βράδυ την εβδομάδα (συνήθως αυτό που έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου για περιποίηση) κάνω απολέπιση με το ac-norm peeling gel της Frezyderm με το οποίο έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη γιατί δεν τραυματίζει το πρόσωπο και καθαρίζει πολύ καλά τους πόρους του δέρματος. Αφού το ξεβγάλω, συνεχίζω με τη λοσιόν της frezyderm την οποία τοποθετώ σε στεγνό δέρμα με βαμβάκι. 
Σε περιπτώσεις που βγάζω κάποιο σπυράκι, τοποθετώ τοπικά λίγη Caladerm mask της Evdermia και την ξεβγάζω σε μια ώρα περίπου. Τη μάσκα αυτή την αγόρασα αρχικά για ολόκληρο το πρόσωπο, επειδή όμως είναι πολύ δυνατή και δημιουργεί ξηρότητα, την χρησιμοποιώ μόνο τοπικά.
Τελευταία, τοποθετώ μια καλή ποσότητα της ενυδατικής κρέμας EFFACLAIR DUO+ την οποία πραγματικά έχω λατρέψει! Μειώνει ατέλειες, καταπολεμά την εμφάνιση σημαδιών και εξυγιαίνει τους φραγμένους πόρους στο δέρμα. Είναι ένα προϊόν που πραγματικά κάνει αυτά που υπόσχεται και δεν το αλλάζω με τίποτα! Φυσικά, και το βράδυ, δεν ξεχνώ να ενυδατώσω τα χείλη μου με το BABY LIPS της maybeline NY.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου