Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015

Αν και είμαστε στη μέση του μήνα, ανυπομονούσα να σας γράψω αυτό το post, με τα 5 αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιανουάριο. Τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και πραγματικά τα έχω λατρέψει!!



1) H&M 
ROSE BLUSHER 


Φυσικά, θα ξεκινήσω με το πιο αγαπημένο μου ρουζ, που αν και θα το έλεγα μάλλον ανοιξιάτικο προϊόν, εγώ το φοράω καθημερινά, ακόμα και στα μέσα του χειμώνα! Τοποθετώντας το στα μήλα του προσώπου, δίνει πραγματικά ένα φυσικό και δροσερό αποτέλεσμα, όπως ακριβώς το λέει και το όνομα του "Blusher".


2) SEVENTEEN COSMETICS 
COVER LIQUID CONCEALER 01-HIGHLIGHT



Μια μικρή ποσότητα από αυτό το highlighter ακριβώς κάτω από τα φρύδια και στο κόκκαλο κάτω από τα μάτια κι αμέσως αποκτά το makeup μια υπέροχη λάμψη! Υπόσχομαι να αφιερώσω ένα post ειδικά γι'αυτό το μαγικό προϊόν! 


3) ESSENCE
XXXL shine lipgloss 28 pretty in hibiscus


Η πιο πρόσφατη αγορά μου και ήδη το έχω λατρέψει! Πολύ ζουμερό gloss που όμως δεν κολλάει τα χείλη! Υπέροχο και φωτεινό χρώμα το οποίο δίνει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Το προτιμώ για πρωινό μακιγιάζ αλλά πιστεύω πως μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες!


4) MAKEUP FOREVER 
HD FOUNDATION Invisible Cover Foundation #37807


Πραγματικά καλυπτικό foundation, χωρίς όμως να δημιουργεί όψη "μάσκας" στο πρόσωπο. Επειδή είναι σχεδιασμένο για όλους τους τύπους δέρματος το φοβήθηκα λιγάκι, γιατί εγώ έχω λιπαρό δέρμα και πάντα χρησιμοποιώ προϊόντα ειδικά γι'αυτό, παρ'όλα αυτά δεν αλλοιώνεται και μένει πολλές ώρες στη θέση του, χωρίς να μου δημιουργεί περιττή γυαλάδα!


5) FLORMAR
SMOKY EYES CARBON BLACK


Λαμπερό αδιάβροχο eye liner με την ευκολία του μολυβιού. Το προϊόν αυτό έχει δύο χρήσεις και γι'αυτό του έχω ιδιαίτερη αδυναμία! Μπορείς να σχεδιάσεις αυστηρή γραμμή eye liner όταν θέλεις έντονο βλέμμα ενώ με το σφουγγαράκι που έχει στο πίσω μέρος μπορείς πολύ εύκολα να σβήσεις απαλά τη γραμμή και να κάνεις μακιγιάζ για smoky eyes! Ένα επιπλέον πλεονέκτημά του ότι ενώ είναι αδιάβροχο και πραγματικά παραμένει σταθερό, την ώρα του ντεμακιγιάζ αφαιρείται πολύ απαλά και εύκολα! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου