Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΦΡΥΔΙΑ


Το άρθρο αυτό φίλες μου, πήρε τον περισσότερο χρόνο για να το ετοιμάσω γιατί λόγω του ότι έχω μια αδυναμία στα καλοσχηματισμένα φρύδια κινδύνεψε να βγει πάρα πολύ μεγάλο. 
Οι φίλες μου ξέρουν πως πάντα κυκλοφορώ με ένα τσιμπιδάκι φρυδιών στο πορτοφόλι μου και ξέρουν πολύ καλά πως δε διστάζω, σε όποια κοπέλα έχω θάρρος, να προτείνω να διορθώσει τα φρύδια της, για να δείχνει πιο όμορφο το μακιγιάζ της. 

Πάμε λοιπόν σήμερα να τους δώσουμε το σχήμα και το χρώμα που τους ταιριάζει! 

Από τη δεκαετία των 90’s με τα λεπτά ζωγραφισμένα φρύδια, έως σήμερα με στην τάση των πυκνών, εντελώς φυσικών φρυδιών, βλέπουμε ότι το σχήμα των φρυδιών παίζει καθοριστικό ρόλο στο μακιγιάζ. 
Το ζητούμενο μας βέβαια, δεν είναι να ακολουθούμε την τάση της μόδας, αλλά να αποκτήσουμε το στιλ που ταιριάζει στο πρόσωπό μας και αυτό που μας κολακεύει περισσότερο.

Τα φρύδια μας είναι αυτά που δείχνουν μεγαλύτερα ή μικρότερα τα μάτια μας. Με οδηγό λοιπόν το φυσικό μας σχήμα, πρέπει να τα φροντίζουμε τακτικά για να διατηρήσουμε το σχέδιό τους καθαρό και όμορφο.

Παρακάτω, σας έχω μερικά χρήσιμα τρικ, που θα σας βοηθήσουν να τους δώσετε το κατάλληλο σχήμα, να διορθώσετε το υπάρχον εφόσον δεν σας ικανοποιεί, και να τους δώσετε την τελική πινελιά που λείπει ώστε να γίνουν πραγματικά τέλεια.

Τα προϊόντα που θα χρειαστείτε είναι:
ένα καλό τσιμπιδάκι, 
ένα βουρτσάκι φρυδιών ή μια οδοντόβουρτσα για να τα χτενίζετε, 
ένα μολύβι στον χρωματικό τόνο των φρυδιών σας και 
ένα μικρό ψαλιδάκι.


Αν τα φρύδια μας είναι ήδη πυκνά και μεγάλα, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους δώσουμε σχήμα με το τσιμπιδάκι.  Αφαιρούμε τις τρίχες μεταξύ φρυδιών, αλλά και αυτές που περισσεύουν ακριβώς από κάτω.

Αν έχουμε αρκετά αραιά φρύδια, ‘γεμίζουμε’ τα σημεία με το ειδικό μολύβι φρυδιών. Προσοχή: πρέπει να είναι στο ίδιο ακριβώς χρώμα, ώστε να μην δημιουργηθούν διχρωμίες.

Βήμα - Βήμα




Αρχικά χτενίζουμε πολύ καλά τα φρύδια μας με φορά προς τα πάνω. 
Με πολλή μεγάλη προσοχή κόβουμε με το ψαλιδάκι τις τριχούλες που περισσεύουν στο πάνω μέρος.
Στη συνέχεια καθαρίζουμε με το τσιμπιδάκι όλες τις τριχούλες που έχουμε έξω από το τόξο του φρυδιού μας, ελέγχοντας με τη βοήθεια του μολυβιού (σαν χάρακα) για να μην αφαιρέσουμε παραπάνω από όσες πρέπει στη βάση της μύτης, στο κέντρο του φρυδιού και στην άκρη του.

Τα δικά μου φρύδια είναι πολύ ανοιχτόχρωμα και αραιά οπότε πάντα χρησιμοποιώ πάντα σκιά φρυδιών και μολυβάκι για να τα γεμίσω και να δώσω το σχήμα που θέλω.


Εδώ λοιπόν σας έχω και δύο προτάσεις για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ καθημερινά και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από την ποιότητα αλλά και από την τιμή τους.

Essence-Eyebrow Stylist Set & Μολύβι φρυδιών 04 Blonde




Το Eyebrow Stylist Set περιλαμβάνει σκιές για τα φρύδια σε δύο αποχρώσεις για να καλύπτει από τα πιο σκούρα φρύδια έως τα πιο ανοιχτόχρωμα, ένα πινελάκι κοφτό καθώς και 3 διαφορετικά stencils για να φτιάξετε το σχήμα των φρυδιών σας. Η τιμή του περίπου στα 2,50 Ευρώ. 

Το μολύβι φρυδιών (04 Blonde) είναι επίσης εξαιρετικό κι έχει βουρτσάκι χτενίσματος στο καπάκι οπότε δεν χρειάζεται να έχω έξτρα βουρτσάκι μαζί μου. Η τιμή του περίπου στα 2,00 Ευρώ.




Και τα δύο, έχουν θέση στο νεσεσέρ που έχω καθημερινά στην τσάντα μου!

Ελπίζω να μη σας κούρασα σήμερα με το, τελικά μεγάλο άρθρο μου, αλλά είπαμε... αδυναμίες είναι αυτές! 

2 σχόλια:

  1. ιδιατερα χρησιμο το pοστ!
    νομιζω βεβαια πως αν δεν "εχεις χερι" , οσες οδηγιές κι αν ακολουθήσεισ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως όσο πιο σταθερό χέρι έχεις, τόσο το καλύτερο. Με λίγη εξάσκηση όμως, βρίσκεις τον τρόπο και μετά το χέρι πάει μόνο του!

      Διαγραφή