Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΟΥΛΙΟΣ 2015



Θέλω να πιστεύω ότι, αν και το δύσκολο φετινό καλοκαίρι φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του, σας πετυχαίνω σε υπέροχες παραλίες να χαλαρώνετε και να ξεκουράζεστε. Αν όχι, δεν πειράζει, να σκέφτεστε ότι τα καλύτερα έρχονται κι αν δεν έρθουν, θα τα φέρουμε εμείς, με αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα!
Από τα αγαπημένα σας άρθρα μου, είναι αυτά με τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που πέρασε και αν και ετοιμάζω βαλίτσες για διακοπές, σας ετοίμασα με πολλή χαρά, τα αγαπημένα προϊόντα του Ιουλίου!

Πάμε να σας τα παρουσιάσω!


H&M LIPSTICK - Darling Pink
Αυτό το κραγιόν το φόρεσα στα χείλη μου τις περισσότερες φορές αυτό το μήνα! Πολύ οικονομικό (περίπου 4 ευρώ) αλλά πολύ σταθερό, με υπέροχη έντονη φούξια απόχρωση. Δεν χρειάζεται καν φρεσκάρισμα αφού μένει στα χείλη πολλές πολλές ώρες!

ESSENCE COLOUR & GO - No 108

Ο Ιούλιος, ήταν για εμένα ο ροζ μήνας του χρόνου! Το βερνίκι νυχιών της essence κυριάρχησε στα νύχια μου σχεδόν όλο το μήνα. Πάντα με διάφανη βάση και πολύ καλό top coat, το βερνίκι αυτό έμενε αξιοπρεπώς στη θέση του πάνω από 7 μέρες. Η τιμή του μόνο 1.99 Ευρώ!!


LORVENN hair professionals - SILVER PURE 
Antiyellowing & Radiance shampoo & Conditioning cream

Όταν είχα ξανθά τα μαλλιά μου, δεν μπορούσα να διαννοηθώ ότι θα είχαν πορτοκαλί υποτόνους, ήθελα να είναι μπεζ προς το σαντρέ. Σχεδόν σε κάθε λούσιμο μαζί με το σαμπουάν μου, έβαζα μια μικρή ποσότητα από σαμπουάν silver που εξουδετέρωνε τους πορτοκαλί υποτόνους. 
Τώρα που ο αγαπημένος μου κομμωτής, μου φώτισε τα μαλλιά με ένα γλυκό καστανό  κι έκανε και μερικές ξανθές ανταύγιες, θυμήθηκα ξανά τα προϊόντα silver και δοκίμασα τα καινούρια της εταιρίας Lorvenn. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το άρωμα, από τις μαλακτικές ιδιότητες αλλά και από το πως φωτίζουν τα ξανθά σημεία των μαλλιών μου.
Όχι, προς το παρόν δεν σκέφτομαι να γίνω ξανθιά αλλά ότι ξανθό υπάρχει στο κεφάλι μου, θέλω να έχει μπεζ απόχρωση! 


Korres Απολεπιστικό Σαπούνι Μασάζ 
με κόκκους φυκιών και καφεϊνη


Και μόνο που μυρίζεις αυτό το σαπούνι, λες, δεν μπορεί, σίγουρα κάνει δουλειά! 
Το αγόρασα προς το τέλος του Ιουλίου και το χρησιμοποιώ ακόμα μετά το ντουζ, κάνοντας μασάζ στο σώμα και αφού το ξεβγάλω το δέρμα μου είναι πολύ πολύ απαλό. Περιέχει κόκκους Φυκιών & Καφεΐνη αυξάνει την ελαστικότητα και τα επίπεδα ενυδάτωσης της επιδερμίδας, συμβάλλοντας σημαντικά στη δράση κατά της κυτταρίτιδας.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για απολέπιση και τόνωση.

APIVITA Cream with Propolis


Αγαπώ την εταιρία Apivita και αγαπώ όλα τα προϊόντα που περιέχουν πρόπολη. Αυτή η κρέμα είναι το τελευταίο μου απόκτημα και το έχω λατρέψει. Είναι πολυχρηστικό και τον Ιούλιο είχε την τιμητική του. 
Χρησιμοποιείται τοπικά σε μικροτραυματισμούς, γδαρσίματα, σπυράκια, για μυκητιάσεις δέρματος στα μεσοδακτύλια διαστήματα και για αντιμετώπιση του έρπη. 

Η πρόπολη είναι βασικό προϊόν το οποίο προέρχεται από τη μέλισσα. Αποτελείται από τις ριτινώδες εκκρίσεις του εντόμου, κερί μέλισσας, γύρη και αιθέρια έλαια (από τα όποια άνθη έχει περισυλλέξει το νέκταρ) το έντομο. Έχει ισχυρές αντιμικροβιακές ιδιότητες, προστατεύει τον οργανισμό από ιούς, μολύνσεις, μυκητιάσεις αλλά και με αντισταμινικές ιδιότητες έτσι ώστε πολλές φορές βοηθά τον οργανισμό μας να ξεπεράσει διάφορων ειδών αλλεργίες κ.α.
Τη χρησιμοποίησα σε κάτι μικρά σπυράκια που είχα βγάλει μάλλον λόγω ιδρώτα και πραγματικά τα εξαφάνισε! Επίσης σε κάτι σημαδάκια που είχε κάνει ο γιός μου στα πόδια από κουνούπια κι έφυγαν κι αυτά. 
Η κρέμα αυτή χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή γιατί δεν χρησιμοποιείται σε ανοιχτές πληγές. 
Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν το άρωμά της και δυστυχώς μυρίζει πολύ έντονα. Είναι όμως τόσο καλή οπότε θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ όταν χρειάζεται.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιούλιο, ελπίζω να τα βρήκατε ενδιαφέροντα όπως κι εγώ! 
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου