Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΡΓΙΛΟΣ ΓΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ

Κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στην Κεφαλλονιά, είχα μια απίστευτη εμπειρία και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν μόλις γυρίσω να συλλέξω πληροφορίες και να σας ετοιμάσω ανάρτηση!
Με την Κεφαλλονιά ξετρελάθηκα και πήρα μαζί μου υπέροχες αναμνήσεις αφού τη γύρισα σχεδόν ολόκληρη και δεν υπήρχε σημείο που να μην μου αρέσει! Θα σταθώ όμως στην επίσκεψή μου στην παραλία Ξι. Αυτή η παραλία είναι πάρα πολύ ξεχωριστή και αυτό γιατί εκτός από την άμμο στο χρώμα της κανέλας, περικλείεται από βουνά με άργιλο!



Είμαι σίγουρη ότι όλες έχετε ακούσει για την άργιλο και φαντάζομαι το πρώτο που σας έρχεται στο μυαλό στο άκουσμά της, είναι ο βαθύς καθαρισμός. 


Η παραλία αυτή λοιπόν, εκτός από το πανέμορφο χρώμα της θάλασσας με τα απίστευτα καθαρά νερά της, είναι ένα υπέροχο φυσικό σπα, αφού σχεδόν όλοι απολαμβάνουν μάσκες από άργιλο χαλαρώνοντας στις ξαπλώστρες! 



Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη, παίρνεις λίγη άργιλο, αναμειγνύεις με νερό και απλώνεις τη λάσπη που δημιούργησες στο πρόσωπο και το σώμα σου. Λίγο πριν ξεραθεί εντελώς, ξεβγάζεις και το δέρμα γίνεται πολύ απαλό και καθαρό! Έχει και ιδιαίτερη πλάκα, αφού όλοι μοιάζουν με το ζευγαράκι στη γαλάζια λίμνη, στην τελευταία σκηνή της ταινίας που ήταν πασαλειμμένοι με λάσπη!



Έτσι για την ιστορία, να σας πω ότι η άργιλος είναι ένα από τα αρχαιότερα καλλυντικά της ανθρωπότητας.  Λέγεται, ότι η Κλεοπάτρα ζητούσε επίμονα από τον αγαπημένο της Μάρκο Αντώνιο να κατακτήσει τη Νεκρά Θάλασσα, μόνο και μόνο για να μπορεί εκείνη να χρησιμοποιεί την ευεργετική της λάσπη. Η Βασίλισσα του Σαββά, χρησιμοποιούσε παντού στο πρόσωπο, το σώμα, τα μαλλιά της, άργιλο, εκτιμώντας τις μοναδικές ιδιότητες του. Η άργιλος, καθαρίζει βαθιά τους πόρους απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, καταπολεμά τη λιπαρότητα, ενυδατώνει, συσφίγγει και είναι για όλους τους τύπους δέρματος.

Παρακάτω σας προτείνω εύκολες συνταγές για υπέροχο, λαμπερό και καθαρό δέρμα.


Πράσινη άργιλος με μέλι για δέρμα λιπαρό και με τάση ακμής.
Ανακατεύουμε ένα κουταλάκι του γλυκού άργιλο με την ίδια ποσότητα μέλι.  Εφαρμόζουμε αυτήν την πάστα στο πρόσωπο, αφήνουμε περίπου 10-15 λεπτά κι έπειτα ξεπλένουμε με άφθονο νερό. Επαναλαμβάνουμε δύο φορές την εβδομάδα. Η μάσκα είναι ιδανική ώστε να απομακρύνει το περίσσιο σμήγμα που είναι υπεύθυνο για την ακμή. 

Άργιλος με λεμόνι για τα σπυράκια.
Αν έχουμε βγάλει κάποιο ενοχλητικό σπυράκι δεν έχουμε παρά να βάλουμε τοπικά λίγη άργιλο με λεμόνι πριν τον ύπνο και να ξεβγάλουμε το επόμενο πρωί. Βοηθάει πολύ στο να ξεραθεί το σπυράκι και να κάνει τον κύκλο του πολύ πιο γρήγορα.

Extra tips

Προσθέστε λίγη Aloe Vera εάν η επιδερμίδα σας είναι ευαίσθητη ή μερικές σταγόνες έλαιου Jojoba εάν η επιδερμίδα σας είναι ιδιαίτερα λιπαρή.

Κλείνοντας, να σας πω ότι φεύγοντας από την παραλία, πήρα μαζί μου λίγα κομματάκια άργιλο με τα οποία έχω κάνει δύο φορές μάσκα καθαρισμού στο σπίτι, τη μια φορά με νερό και την άλλη φορά, αυτή με το μέλι. Ειλικρινά δεν έχω δει το δέρμα μου πιο καθαρό και φωτεινό!



Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας στέλνω πολλά φθινοπωρινά  φιλιά! 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίες και χρήσιμες οι ιδέες σου! έχω ακούσει ότι ο άργυλος έχει τα καλύτερα αποτελέσματα, ιδιαίτερα για λιπαρές επιδερμίδες! πολλά φιλιά

    Marylooo
    από: http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή