Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

REVIEW ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜHΤΙΚΟ ΚΟΥΤΙ BEAUTY TESTBOX ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ


Φίλες μου γεια σας! έφτασε στα χέρια μου το τελευταίο συνδρομητικό κουτάκι ομορφιάς που είχα παραγγείλει και σκέφτηκα να σας ετοιμάσω γρήγορα την παρουσίασή του, αν και χρησιμοποίησα τα δείγματα μια φορά το καθένα.
Το κουτί BEAUTY TESTBOX το παράγγειλα στο site  της εταιρίας με αρκετό άγχος γιατί μόλις ανοίγουν οι παραγγελίες, κλείνουν σχεδόν αμέσως λόγω μεγάλης ζήτησης. 

Με αρκετή τύχη, κατάφερα να κάνω την παραγγελία μου εδώ http://www.beautytestbox.com/woman/subscriptions-woman# και να σας πως πως το κουτί Ιανουαρίου εδώ και αρκετές μέρες είναι εκτός αποθέματος. Στοιχίζει 10,00 Ευρώ (13,00 Ευρώ μαζί με τα έξοδα αντικαταβολής) και σε σχέση με τα υπόλοιπα που παρέλαβα μέσα σε τρεις μέρες από την παραγγελία τους, αυτό καθυστέρησε αρκετά. 

Η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη, ένα συρταρωτό κουτάκι που σίγουρα θα χρησιμοποιήσω για αποθήκευση των καλλυντικών μου. 
Το Beauty TestBox αυτού του μήνα λοιπόν, περιείχε επαγγελματικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών SP WELLA, καθώς και μια Δωροεπιταγή για λούσιμο και χτένισμα αξίας 25,00 Ευρώ από τα κομμωτήρια ΤΕΟ.





Πάμε λοιπόν!

Wella Sp Luxe Oil Reconstructive Elixir



Ελιξήριο επανόρθωσης που υπόσχεται να βελτιώσει την ποιότητα της τρίχας και να μεταμορφώσει την υφή των μαλλιών μας. Το τοποθέτησα μόνο στις άκρες των μαλλιών μου και εκτός από το ωραίο άρωμά του, παρατήρησα ότι προσφέρει λείανση και λάμψη. Η τιμή του στα 100ml είναι 24,00 Ευρώ.


Wella Professionals Briliance Shampoo



Επαγγελματικό ελαφρύ σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά. Δεν μπορώ να πω πως πρόσφερε κάτι παραπάνω από τα άλλα σαμπουάν που έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου. Ίσως αν χρησιμοποιηθεί σε τακτική βάση να βλέπεις κάποιο αποτέλεσμα. Η τιμή του στα 250ml είναι 13,00 Ευρώ.


Wella Professionals Oil Reflections



Λάδι περιποίησης και λείανσης με έλαιο macadamia, έλαιο αβοκάντο και βιταμίνη Ε. Προσφέρει λάμψη, θρέψη και ελαστικότητα στα βαμμένα μαλλιά. Το χρησιμοποίησα μετά το λούσιμο σε νωπά μαλλιά, πριν από το στέγνωμα με πιστολάκι. Έχει όμορφο άρωμα και μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η τιμή του στα 100ml είναι 19,00 Ευρώ.


Wella Sp Color save shampoo & Wella Sp color Save Mask 




Επαγγελματικό σαμπουάν και μάσκα για βαμμένα μαλλιά που προσφέρουν απαλότητα και προστατεύουν από την ξηρότητα. Τα χρησιμοποίησα στο ίδιο λούσιμο και τα μαλλιά μου έγιναν πολύ μαλακά. Η τιμή του σαμπουάν στα 250ml είναι 18,00 Ευρώ και της μάσκας στα 150ml είναι 30,00 Ευρώ.

Τη δωροεπιταγή από το κομμωτήριο, δεν την χρησιμοποίησα ακόμα, όποτε δεν μπορώ να σας πω για τις υπηρεσίες του. 

Σε γενικές γραμμές, το κουτάκι το βρήκα ικανοποιητικό. 

Αν θα μου ζητούσατε να συγκρίνω τα τρία συνδρομητικά κουτάκια που αγόρασα αυτό το μήνα, θα έλεγα πως το Winter CherryBox που είχε προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών αλλά και προϊόντα makeup  http://vivisboudoir.blogspot.gr/2015/01/review-h-cherrybox.html ήταν το καλύτερο.   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου