Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΪΟΣ 2015


Αγαπημένος μήνας ο Μάιος! Όμορφα χρώματα κι αρώματα, νέες τάσεις στη μόδα κι ένα υπέροχο καλοκαίρι που περιμένει να κάνει την εμφάνισή του!
Το μήνα που πέρασε, απέκτησα πολλά αγαπημένα προϊόντα αλλά διάλεξα να σας παρουσιάσω αυτά που πραγματικά θα συνεχίσω να αγοράζω και να χρησιμοποιώ για πολύ καιρό.


Πάμε λοιπόν!


 L'Oreal Paris Infallible Matte Foundation (No20 Sand)

Είναι αυτό που έψαχνα κι έχω ενθουσιαστεί τόσο πολύ που πραγματικά δεν έχω λόγια... 
Όχι καλέ αστειεύομαι, φυσικά και έχω! 
Είναι ιδανικό για λιπαρά δέρματα, το φοράς για ώρες χωρίς ίχνος γυαλάδας. Αν και ελαφρύ, είναι σούπερ καλυπτικό και μένει σταθερό στη θέση του, χωρίς όμως να δημιουργεί την αίσθηση μάσκας. Απλώνεται πολύ εύκολα (δεν έχει καμία σχέση με άλλα ματ foundation που τρομάζεις να τα απλώσεις στο πρόσωπό σου) και κυκλοφορεί σε πάρα πολλές αποχρώσεις, οπότε δεν δυσκολεύεσαι να βρεις αυτή που σου ταιριάζει. Από όσα έχω δοκιμάσει, θεωρώ ότι είναι το καλύτερο. Η τιμή του είναι καταπληκτική, περίπου στα 12,00 Ευρώ. 


Korres Μάσκα για βαθύ καθαρισμό ΑΡΓΙΛΟΣ 

Τον μήνα που πέρασε, χρησιμοποιούσα στο πρόσωπό μου αυτή τη μάσκα, μια φορά την εβδομάδα. Απομακρύνει την λιπαρότητα, καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα. Είναι σχεδιασμένη με λευκή άργιλο φυσικής προέλευσης και έχει σμηγματορρυθμιστική δράση. Την απλώνω σε στεγνό δέρμα, μετά τον καθαρισμό του προσώπου, αποφεύγοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια και περιμένω 10-15 λεπτά μέχρι να στεγνώσει. Ξεβγάζω πολύ καλά με νεράκι και η επιδερμίδα μου γίνεται αμέσως φρέσκια και λαμπερή! 

 Intermed - Luxurius Natural Exfoliating Body Scrub
Icing Sugar

Ένα  scrub σώματος με υπέροχο άρωμα ζάχαρης, που απολεπίζει την επιδερμίδα και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα από το δέρμα. 
Μετά το ντουζ, τοποθετώ σε βρεγμένο δέρμα κάνοντας ένα απαλό μασάζ επιμένοντας  πιο έντονα στην πλάτη, στα χέρια και στα πόδια. Μετά το ξέβγαλμα αισθάνομαι το δέρμα μου αναζωογονημένο και πολύ καθαρό. 


Monoi Tiki Coco Coconut

Σε προηγούμενη ανάρτηση, σας είχα μιλήσει για το αγαπημένο μου λάδι καρύδας και την πολυχρηστικότητά του. Αυτό το μήνα δεν σταμάτησα να το βάζω στα μαλλιά μου και πραγματικά δεν τα έχω δει πιο υγιή. Ζεσταίνω το προϊόν βυθίζοντας το μπουκάλι σε βραστό νερό, για να πάρει ρευστή μορφή και το απλώνω σε όλα τα μαλλιά κάνοντας μασάζ από τις ρίζες ως τις άκρες. Αφήνω να δράσει περίπου για 20 λεπτάκια και μετά λούζομαι όπως συνήθως. Το άρωμά του είναι απίστευτο και τα μαλλιά μου γίνονται πολύ πολύ απαλά και έχουν μακρύνει αισθητά! 


Venus Electronics
ΠΙΝΕΛΟ CONCEALER
ΠΙΝΕΛΟ ΣΚΙΑΣ (No C21)
ΠΙΝΕΛΟ ΑΝΑΜΙΞΗΣ ΣΚΙΩΝ (No 9)
ΠΙΝΕΛΟ MAKE UP (STIPPLING LK001)

Αυτά τα επαγγελματικά πινέλα μακιγιάζ, τα βολεύτηκα πάρα πολύ και τα χρησιμοποίησα ανελλιπώς το μήνα που πέρασε. Τα έχω πλύνει ήδη αρκετές φορές, είναι πολύ ανθεκτικά και πάντα γίνονται σαν καινούρια μετά τον καθαρισμό τους. Το σημαντικό όμως στη χρήση, είναι ότι δεν συγκρατούν καθόλου προϊόν και απλώνουν τις σκιές και το foundation πάρα πολύ σωστά. 

Αυτά ήταν τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα, για το μήνα Μάιο! 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, που έχω σκοπό να τρυπώσω στο Boudoir κι άλλης φίλης μου, σας στέλνω πολλά φιλιά!


2 σχόλια:

  1. wraia anartisi !
    ena mikro tip gia ton katharismo twn pinelwn ..
    plenete ta me sapounaki propolis ( fysiko antisiptiko ) pou katharizei alla kai apomakrynei mikrovia me fysiko tropo. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η συμβουλή σου φίλη μου! Τελευταία κι εγώ αυτό χρησιμοποιώ, καθαρίζει απίστευτα τα συνθετικά μου πινέλα. Δεν είμαι σίγουρη ότι κάνει και για τα πινέλα από φυσική τρίχα, γνωρίζεις κάτι σχετικά? το έχεις δοκιμάσει?

      Διαγραφή