Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΒΟΥΡΤΣΑ ΜΑΛΛΙΩΝ

Φίλες μου γεια σας! Σήμερα σκέφτηκα να σας ετοιμάσω ένα post, αφιερωμένο στην αγαπημένη μου βούρτσα μαλλιών. 

Tangle Teezer Salon Elite (Blue Blush)

Από τη στιγμή που την αγόρασα, δεν χρησιμοποιώ καμία άλλη βούρτσα όταν θέλω να  χτενιστώ, γιατί ξεμπερδεύει τα μαλλιά με ασφάλεια και ευκολία, καλύτερα από κάθε άλλη που έχω χρησιμοποιήσει.


Οι διαφορές που έχει από τις κοινές βούρτσες, είναι οι εξής:

- Ξεμπερδεύει τα μαλλιά (βρεγμένα ή στεγνά) χωρίς καθόλου πόνο, αφού τα ελαστικά δοντάκια της δεν τραβούν, δεν σπάνε και δεν τραυματίζουν τις τρίχες.
- Δεν ξέρω πως το κάνει αλλά όταν τελειώνω το βούρτσισμα, εκτός από ελάχιστες, δεν βρίσκω τρίχες στα δόντια της, όπως στις άλλες βούρτσες.
- Απλά «γλιστράει» μέσα στα μαλλιά και τα ξεμπερδεύει πολύ απαλά.

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο ευχαριστημένη είμαι από αυτό το όμορφο χρωματιστό "gadgetάκι"! 

Η βούρτσα αυτή, είναι πολύ ανθεκτική, αρκεί να μην την αφήνουμε ποτέ με τα δοντάκια προς τα κάτω και να τη βάζουμε σε κουτάκι όταν πρόκειται να τη ρήξουμε στην τσάντα ή στο νεσεσέρ μας.

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας στέλνω πολλά φιλιά!


2 σχόλια:

  1. ΩΩ, τι ωραία που ειστε εδώ μέσα.... Την λατρεύω αυτη τη βούρτα να σκεφτεις έχω 3... Μία για μένα, μια για τον άντρα μου και μία στο 2ο μπανιο χααχχ!! Τοσο την αγαπάμε!!! Ωραια αναρτηηση και χαιρομαι που σε ξεσηκωσα να παρεις το spring box!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Όντως η βούρτσα είναι λατρεμένη κ όσοι την έχουν το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό! Λοιπόν, παρήγγειλα ήδη το spring box μετά την ανάρτησή σου, οπότε το περιμένω!!! (να ξαναπώ ότι έχω ξετρελαθεί με τις φωτογραφίες στο blog σου!) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή