Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ


Μια από τις πιο γνωστές συμβουλές που ακούμε, σχετικά με το πως θα γίνουν τα μαλλιά μας γερά και υγιή, είναι πως πρέπει να αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται τη θερμότητα που προκαλεί το πιστολάκι μαλλιών και να μην χρησιμοποιούμε σίδερο ισιώματος και αυτό για τις μπούκλες.

Ναι, είναι αλήθεια. Η συχνή τους χρήση, φθείρει και σταδιακά καταστρέφει τα μαλλιά μας και μπορεί ακόμα και να δημιουργήσει ανεπανόρθωτα προβλήματα. 
(Στο σημείο αυτό να κάνω μια παρένθεση και να σας πω, ότι έχω μια πολύ κακή εμπειρία από σίδερο για μπούκλες που χρησιμοποίησε κομμώτρια στα μαλλιά μου όταν ήταν πολύ πολύ μακριά, και έκαψε τα μισά από τη δεξιά πλευρά,  "κάτι που διαπίστωσα την επόμενη μέρα, μετά το λούσιμο και όχι εκείνη τη στιγμή, αφού είχαμε τοποθετήσει και τρέσες με κλιπ για περισσότερο όγκο" οπότε λοιπόν και χρειάστηκε να τα κόψω κοντό καρέ και να τα βάψω στο φυσικό τους χρώμα, για να μακρύνουν ξανά).

Και ενώ υποσχέθηκα πως δεν θα ξανά-ακουμπήσει τα μαλλιά μου τέτοιο σίδερο, δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το πιστολάκι μαλλιών... Όσο κι αν γνωρίζω και καταλαβαίνω ότι δημιουργεί φθορές, δεν μπορώ να μην το χρησιμοποιώ για στέγνωμα και φορμάρισμα. Στις καλοκαιρινές διακοπές, μπορώ να το αποχωριστώ αλλά όλο τον υπόλοιπο χρόνο μου είναι απλά απαραίτητο. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ την μεσαία σκάλα θερμότητας, που βγάζει θερμό και όχι καυτό αέρα, να τα στεγνώνω πολύ καλά πριν το χτένισμα και πάντα χρησιμοποιώ το πιστολάκι μακριά από τη βούρτσα όταν πρόκειται να τα ισιώσω. 

Για να αντέξουν τα μαλλιά μας οποιαδήποτε διεργασία με θερμότητα, είναι απαραίτητο να τα θωρακίζουμε κάθε φορά με κάποιο προϊόν βαθιάς ενυδάτωση και προστασίας.

Κι εδώ, έχω ξεχωρίσει και σας παρουσιάζω κάποια από τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ή χρησιμοποιώ ακόμα.


MOROCCANOIL

Είναι από τα αγαπημένα μου και δεν είναι τυχαίο που είναι πολυδιαφημισμένο παγκοσμίως. Το προϊόν αυτό θεραπεύει και προστατεύει τα μαλλιά. Η γνωριμία μας έγινε πριν  από περίπου ένα χρόνο, τότε που όπως σας είπα, καταστράφηκαν τα μαλλιά μου. Το αγόρασα μαζί με όλη σχεδόν τη σειρά (σαμπουάν, μαλακτική και μάσκα), έδωσα αρκετά χρήματα γιατί είναι από τα πιο ακριβά, αλλά πραγματικά αξίζει. Αν δεν είχα ακολουθήσει τη θεραπεία με αυτά τα προϊόντα, θα έπρεπε να κόψω ακόμα πιο κοντά τα μαλλιά μου. Μερικές σταγόνες στις άκρες των μαλλιών μου μια φορά την εβδομάδα σαν θεραπεία μετά το λούσιμο και τα μαλλιά μου αποκτούν σιγά-σιγά τη χαμένη τους υγεία και ελαστικότητα.

MARRAKESH kaHm

Όταν είδα τυχαία στο internet, τη διαφήμιση αυτού του προϊόντος, στην οποία υποστηρίζουν ότι έχει αποκτήσει βραβεία, προστατεύει και θρέφει τα μαλλιά, ότι τα κάνει ίσια και λεία χωρίς σίδερο ισιώματος και τα διατηρεί ίσια για μέρες, όπως όταν έχεις κάνει τεχνική Brazilian Blow out, με έπεισε ότι είναι σούπερ. Ε, δεν είναι. Δεν ξέρω αν κάνει δουλειά αν αδειάσεις ολόκληρο το μπουκάλι με το υγρό στα μαλλιά σου, πάντως με την κανονική ποσότητα που έβαζα εγώ, δεν είδα τα θεαματικά αποτελέσματα που υπόσχεται. Έχει ιδιαίτερο άρωμα, δεν είναι βαρύ στα μαλλιά, μπορεί να προστατεύει κιόλας (εγώ δεν κατάλαβα κάτι) αλλά σίγουρα πιστεύω πως δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιουργεί η διαφήμιση.


GARNIER FRUCTIS MIRACULOUS OIL

Ένα καλό και οικονομικό λαδάκι μαλλιών, που υπόσχεται προστασία από τη θερμότητα. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στη χρήση. Αν τοποθετήσεις έστω και λίγο περισσότερη ποσότητα από αυτή που πρέπει, τα μαλλιά λαδώνουν. όταν όμως τοποθετήσεις την κατάλληλη ποσότητα, τα μαλλιά το απορροφούν και συνεχίζεις το στέγνωμα.

SYOSS BEAUTY ELIXIR OIL

Τι να πρωτο-γράψω γι'αυτό το προϊόν? Είναι το πιο αγαπημένο μου απ'όλα όσα έχω χρησιμοποιήσει. Το άρωμα του είναι τέλειο και θυμίζει μέλι. Έχω αδειάσει αμέτρητα μπουκάλια και συνεχίζω. Η τιμή του είναι εξαιρετική και πολύ συχνά η εταιρία κάνει φοβερή έκπτωση, οπότε ακόμα κι αν δεν έχω τελειώσει το προηγούμενο, αγοράζω το επόμενο χωρίς δεύτερη σκέψη. Το χρησιμοποιώ στις άκρες των μαλλιών μετά από κάθε λούσιμο και είναι αυτό που λέω "σταθερή αξία" αφού ακόμη κι αν πειραματίζομαι και αγοράζω κι άλλα τέτοιου είδους προϊόντα για τα μαλλιά, πάντα καταλήγω σ'αυτό. Να σας δώσω κι ένα έξτρα tip! Το καλοκαίρι μετά τη θάλασσα, βάζω μια πλούσια ποσότητα από αυτό σε όλα τα μαλλιά μου (όχι μόνο στις άκρες) κι εκτός από το ότι γίνονται πολύ απαλά και μυρίζουν υπέροχα, τους δίνει απίστευτη φόρμα μέχρι να τα λούσω.

Εσείς τι προϊόντα χρησιμοποιείτε για να προστατεύσετε τη μαλλιά σας; 
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου