Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ MAC...

 
Πάντα την πατάω... 
Λέω ότι θα μπω να ρίξω μόνο μια γρήγορη ματιά και πάντα θα βγω με ψώνια στο χέρι! 
Πάντα!
Είναι η MAC και είναι η αγαπημένη μου! 


Έτσι και πριν λίγες μέρες λοιπόν, βρέθηκα έξω από το κατάστημα της MAC στη Γλυφάδα κι επειδή είχε εκπτώσεις ακόμα και δεν είχε και πολύ κόσμο, μπήκα να ρίξω τη γνωστή γρήγορη ματιά... 
Για πότε κάθισα στην καρέκλα, για πότε άρχισα να δοκιμάζω foundation, ούτε που το κατάλαβα... 


Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα και αγόρασα, είναι το STUDIO FIX FLUID SPF15. Ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες με εξαιρετική υφή, για απόλυτη κάλυψη και ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Δεν έχω λόγια! Μπορεί να είναι, αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα foundation που έχω δοκιμάσει. 
Μαζί αγόρασα το FOUNDATION PUMP που ελέγχει την ποσότητα του προϊόντος με ένα πάτημα και πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του αφού θα το κρατήσω κι όταν τελειώσει το προϊόν και θα το ξαναχρησιμοποιήσω στο επόμενο foundation της MAC που θα αγοράσω.


Το δεύτερο προϊόν που αγόρασα είναι το POWER BLUSH - STYLE FROST. Ένα ρουζ με πολύ γλυκό και απαλό χρώμα, διαφορετικό από όσα έχω φορέσει μέχρι στιγμής. Το ερωτεύτηκα με την πρώτη εφαρμογή!


Όταν έφτασα στο ταμείο, είδα αυτό εδώ το πακετάκι.
Είναι το BLOT FILM BANDES ANTI-BRILLANCE και περιέχει 30 χαρτάκια αφαίρεσης της λιπαρότητας από το πρόσωπο. Όπως καταλαβαίνετε χτύπησε νεύρο... Θα μου πείτε, το ίδιο δεν κάνει ένα χαρτομαντιλάκι αν το πιέσεις στο πρόσωπο? Η ιδιαιτερότητά του είναι πως δεν χαλάει καθόλου το μακιγιάζ γιατί στο χαρτομάντιλο αφαιρείς και λίγο από το makeup σου, μ'αυτά τα χαρτάκια αφαιρείς μόνο τη λιπαρότητα. Πιέζεις λίγο πάνω στη μύτη και στο μέτωπο και φεύγει εντελώς η περιττή γυαλάδα. Θα το ξαναπάρω σίγουρα!

Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ ικανοποιημένη μετά από αυτή τη βόλτα στη MAC, όπως πάντα άλλωστε! 
Μέχρι το επόμενο post σας φιλώ γλυκά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου