Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

REVIEW ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜHΤΙΚΟ ΚΟΥΤΙ WINTER CHERRYBOX

Γεια σας! Σήμερα θα μιλήσουμε για τα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς. Ακόμα κι αν δεν τα ξέρετε ήρθε η ώρα να μάθετε αυτή τη νέα μόδα που κατέκλυσε την ελληνική αγορά των προϊόντων ομορφιάς.

Tι είναι λοιπόν αυτά τα κουτάκια;


Κάθε μήνα ή εποχή του χρόνου ανάλογα την εταιρεία, πληρώνεις μία μικρή συνδρομή και σου έρχεται κάθε φορά ένα όμορφο κουτί γεμάτο διάφορα καλλυντικά σε ειδικό ή κανονικό μέγεθος για να τα δοκιμάσεις. Πολλές φορές το κουτί περιέχει προϊόντα που στην πραγματική τους τιμή ξεπερνούν και την τιμή του κουτιού. 
Η φιλοσοφία τους είναι πως σου δίνουν την ευκαιρία να δοκιμάσεις καινούρια προϊόντα ομορφιάς και να γνωρίσεις καινούριες εταιρείες με οικονομικό τρόπο. Συμπληρώνεις μία φόρμα όταν κάνεις την παραγγελία σου και ανάλογα με τις προτιμήσεις σου και το προφίλ που έδωσες σου στέλνουν προϊόντα που κρίνουν πως ταιριάζουν σε σένα.
Τα συνδρομητικά κουτιά που υπάρχουν προς το παρόν στην Ελλάδα είναι το Beautytest Box, το Glowbox και το Cherrybox. Εγώ για την πρώτη μου απόπειρα να αγοράσω ένα τέτοιο κουτί προτίμησα το Cherrybox το οποίο σε αντίθεση με τα άλλα που κυκλοφορούν μηνιαίως, είναι εποχιακό και μου τράβηξε την προσοχή αμέσως.

Όταν ανοίγεις το κουτί βρίσκεις ένα φυλλάδιο που σε καλωσορίζει η εταιρεία και σου παρουσιάζει τα προϊόντα που βρίσκονται στο κουτί σου καθώς και την κανονική τιμή τους. Τα προϊόντα είναι τυλιγμένα προσεχτικά σε χαρτί μέσα στη συσκευασία, που έχουν ψεκάσει με άρωμα!


Η παραγγελιά έγινε στο site http://www.cherrybox.gr/ και μέσα σε τρεις μέρες παρέλαβα. Τόσο εύκολα! Η τιμή του, σε σχέση με τα προϊόντα που περιείχε, είναι πολύ καλή (20 Ευρώ + 3 Ευρώ έξοδα) και αμέσως μόλις παρέλαβα, ξεκίνησα να τα δοκιμάζω για να σας πω τη γνώμη μου!


Τα προϊόντα λοιπόν που περιείχε είναι τα παρακάτω:

Organic Surge - Αφρίζον καθαριστικό προσώπου Daily Care

Αυτό το καθαριστικό το έχω χρησιμοποιήσει ήδη δύο φορές και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια πολύ εύκολα και αφήνει το πρόσωπο πολύ δροσερό και καθαρό. Η τιμή του στα 95ml είναι 5,20 Ευρώ και στα 200ml είναι 8,80 Ευρώ. 

Nee Make Up Milano- Cream Volume Lipstick



Υπέροχο lipstic σε κανονικό μέγεθος που χαρίζει όγκο στα χείλη και ενυδάτωση. Χάρηκα ιδιαίτερα γι'αυτή την απόχρωση που έβαλε η cherrybox στο κουτί, γιατί πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλους τους τόνους δέρματος και είναι top στην τάση μακιγιάζ του φετινού χειμώνα. Η τιμή του είναι στα 18,90 Ευρώ.

Neomist - The mother of skin Creme - Serum


Αυτό το προϊόν, το δοκίμασα αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα τις ιδιότητες του γιατί προφανώς τα αποτελέσματα της χρήσης του δεν τα βλέπεις από τις πρώτες 1-2 χρήσεις. Είναι δείγμα spray από serum με κρέμα μαζί και στο φυλλάδιο που το συνοδεύει αναφέρει πως ενεργοποιεί την παραγωγή υαλουρονικού οξέως, και συντελεί στην κυτταρική αναγέννηση της επιδερμίδας. Προσφέρει λάμψη, ελαστικότητα και πλούσια ενυδάτωση. Η τιμή του στα 50ml είναι 145,00 Ευρώ και εμένα μου φαίνεται ακριβό για να αγοράσω την κανονική συσκευασία του.

Pure Elements - Κρέμα Ημέρας με Εκχύλισμα Λωτού, Αμυγδαλέλαιο & Βιταμίνη Ε


Αυτή την ενυδατική κρέμα ημέρας δεν την έχω δοκιμάσει αλλά ούτε και θα τη δοκιμάσω γιατί έχω λιπαρό δέρμα και από τα συστατικά της μου φαίνεται πως δεν μου ταιριάζει. Στο φυλλάδιο που τη συνοδεύει, γράφει πως περιέχει αμυγδαλέλαιο, βούτυρο καριτέ και βιταμίνη Ε. Αν και είναι δείγμα, λυπάμαι να την αφήσω να χαλάσει γι'αυτό θα τη χαρίσω στη μαμά μου που νομίζω ότι για το δέρμα της θα είναι ότι πρέπει. Η τιμή της στα 50ml είναι 25,50 Ευρώ.

Kae- Argan Oil 


Το πιο ωραίο προϊόν που βρήκα στο κουτί και είναι και σε κανονικό μέγεθος! Αγνό argan oil, με βιταμίνη Ε, κατάλληλο για το σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά. Ήδη ξεκίνησα να βάζω στα μαλλιά μου και νομίζω θα είναι το πρώτο προϊόν της συσκευασίας που θα μου τελειώσει πολύ σύντομα.  Η τιμή του στα 50ml είναι 39,00 Ευρώ.

Farmec - Olive Oil Shampoo


Στο φυλλάδιο διάβασα πως αυτό το σαμπουάν κυκλοφορεί τώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα το αξιολογήσω και στη σελίδα του cherrybox. Περιέχει argan και olive oil κι επειδή τα μαλλιά μου είναι πολύ ταλαιπωρημένα, το χρησιμοποίησα αμέσως. Σε συνδυασμό με το argan oil της Kae, τα μαλλιά μου έγιναν αισθητά πιο απαλά και ευκολοχτένιστα. Στο κουτί έχουν δείγμα αλλά σε μεγάλη ποσότητα και η τιμή τoυ στα 250ml είναι 6,00 Ευρώ. Νομίζω θα είναι η επόμενη αγορά που θα κάνω σε προϊόντα μαλλιών.

Όπως θα καταλάβατε είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την αγορά του πρώτου συνδρομητικού κουτιού και εδώ να σας πω ότι ήδη παρήγγειλα και παρέλαβα και το δεύτερο κουτάκι μου, αυτό της εταιρίας Glowbox και το επόμενο post θα το αφιερώσω στα προϊόντα που περιείχε!
Επίσης έχω παραγγείλει και το Beauty Test Box (ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα που πρόλαβα να το παραγγείλω γιατί διατίθεται σε πολύ περιορισμένο αριθμό και οι παραγγελίες είναι διαθέσιμες για λίγη ώρα κάθε φορά) και περιμένω να το παραλάβω σε λίγες μέρες.

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα,
    η συνδρομη πρεπει να είναι μηνιαια ?
    ανεξάρτητα με το αν αγοράζεις το κουτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου! Όχι η συνδρομή δεν είναι υποχρεωτική, μόνο αν αγοράσεις το κουτί, πληρώνεις. To cherrybox είναι εποχιακό κουτί και βγαίνει κάθε τρεις μήνες. Τα άλλα κουτιά κυκλοφορούν κάθε μήνα και μπορείς να επιλέξεις πιο μήνα θα τα αγοράσεις!

      Διαγραφή
  2. ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Poly wraio! Den eixa ksanakousei giafta ta koutia! Tha to parw ki egw exei poly wraia pragmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalispera!!
    to kataharistiko proswpou itan kanoniko megethos ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου! Ναι, το καθαριστικό προσώπου ήταν σε κανονικό μέγεθος 95ml

      Διαγραφή