Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ BOUDOIR ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ




Καλώς ήρθατε στο Boudoir της φίλης μου της Χριστίνας! 
Αχ τι να πω για τη Χριστίνα? Μας συνδέουν τόσα πολλά, που θα μπορούσα να γράψω βιβλίο και όχι άρθρο. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου (και πιστέψτε με θυμάμαι πολλά, σε αντίθεση με τη Χριστίνα που είναι γνήσιο ψαράκι και δεν θυμάται σχεδόν τίποτα) τη θυμάμαι δίπλα μου, να παίζουμε, να γελάμε, να μεγαλώνουμε, να περνάμε όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές, πάντα μα πάντα η μια δίπλα στην άλλη!
Είναι πολύ όμορφη και συγκεκριμένα είναι από τους ελάχιστους ανθρώπους που έχω δει όμορφους ακόμα κι όταν ξυπνάνε το πρωί. Έχει μια καταπληκτική γκαρνταρόμπα με υπέροχα ρούχα και παπούτσια και πάντα ντύνεται ακριβώς όπως αρμόζει στην κάθε περίσταση. Είναι πολύ χαριτωμένη, γλυκιά κι έχει απίστευτο χιούμορ κι επειδή εγώ είμαι αντικειμενική αλλά μπορεί να μη με πιστεύετε, πάμε να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα της προϊόντα ομορφιάς!

 Chloe Eau de Parfum Chloe


Αυτό το άρωμα είναι "Χριστίνα"! Το μυρίζω στο δρόμο και ψάχνω να τη βρω! Μου άρεσε τόσο πολύ που το αγόρασα κι εγώ αλλά επειδή τη μύριζα πάνω μου, της το χάρισα απευθείας! Το άρωμα της έχει πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά (θα έλεγα ανατολίτικη και λουλουδένια) και πραγματικά της ταιριάζει απόλυτα. 

Dior - Diorshow Extase Mascara

Για υπέροχες βλεφαρίδες που δεν κολλάνε μεταξύ τους, επέλεξε αυτή τη mascara μέσα στα αγαπημένα της προϊόντα. Μια mascara που δεν δημιουργεί κόμπους, αποδίδει υπέροχο μαύρο χρώμα και ξεβάφεται πανεύκολα. Αναδεικνύει  το μήκος των βλεφαρίδων και δημιουργεί υπέροχη καμπυλότητα και έντονο βλέμμα.

Maybelline SuperStay 14 Hour Lipstick 
610 Beige For Good

Θα ήθελα να βάζει λίγο πιο έντονο χρώμα στα χείλη της, εκείνη όμως αγαπά πολύ τις φυσικές και πιο nude αποχρώσεις στα κραγιόν. Η ιδιαιτερότητα αυτού του κραγιόν είναι ότι παραμένει σταθερό μετά από ώρες, και έχει καταπληκτική απόδοση χρώματος.

 BENEFIT COSMETICS Instant Brow Pencil


Αυτό το μολυβάκι αν και λίγο ακριβούτσικο, είναι το αγαπημένο της για το σχηματισμό των φρυδιών. δεν μουτζουρώνει, δεν αλλοιώνεται και το ειδικό βουρτσάκι που έχει στο πίσω μέρος του μολυβιού βοηθά πολύ στο τελείωμα. 


BENEFIANCE WrinkleResist 24 
Intensive Eye Contour Cream


Είναι μια κρέμα ματιών που θα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Είναι μια πολύ ενυδατική κρέμα ματιών και είναι ιδανική για πρόληψη λεπτών ρυτίδων γύρω από τα μάτια. Ελαφριά και απαλή, αγαπημένη της καθημερινή συνήθεια. 

CHANEL VITALUMIÈRE AQUA ULTRA-LIGHT SKIN PERFECTING SUNSCREEN MAKEUP

Αν θέλετε φυσικό αλλά αψεγάδιαστο αποτέλεσμα από ένα Foundation, αξίζει να δοκιμάσετε αυτό που χρησιμοποιεί η Χριστίνα. Ένα ελαφρύ foundation που καλύπτει αλλά δεν "παστώνει" το πρόσωπο. Η τιμή του είναι λιγάκι τσιμπημένη αλλά αξίζει μέχρι την τελευταία σταγόνα τα λεφτά του!

Δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω (με την άδειά της φυσικά) το υπέροχο Boudoir της, που μάλλον τελικά η φωτογραφία δεν είναι αντιπροσωπευτική γιατί αποτυπώνει μόνο το μισό δωμάτιο και δυστυχώς λείπει η υπέροχη μπερζέρα με το σκαμπό για τα πόδια και το τραπεζάκι δίπλα. Το Boudoir της είναι φινετσάτο, πολύ μοντέρνο και κουκλίστικο, όπως είναι όλο το σπίτι της... 
                                                      ...όπως είναι και η ίδια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου