Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015


Ο Αύγουστος είναι ο αγαπημένος μου μήνας του χρόνου. Εκτός από το ότι είναι μήνας διακοπών και ξεκούρασης, είναι ο γενέθλιος μήνας του γιού μου! 
Οι διακοπές μου ήταν ολιγοήμερες αλλά υπέροχες. Πήγα στην πανέμορφη Κεφαλλονιά και πέρασα εκπληκτικά. Θάλασσα, βολτούλες και πολύς χρόνος για περιποίηση και μακιγιάζ. Αγόρασα πολλά και καινούρια πραγματάκια και είμαι έτοιμη να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου για τον Αύγουστο. 


MISS MANGA - Black Waterproof

Κατ'αρχήν με ενθουσίασε το όνομά της που έχει πάρει από τις ηρωίδες στα κινέζικα καρτούν MANGA! Αυτές με τα μεγάλα ματάκια και τις τεράστιες βλεφαρίδες, όπως η δική μου αγαπημένη Candy Candy!



Ενώ λοιπόν είχα ήδη πολλές mascara στο Boudoir μου, ήθελα μια αδιάβροχη γιατί τη θεωρώ απαραίτητη στις διακοπές. Στη δοκιμή της στη θάλασσα, ήταν εξαιρετική, ούτε σημαδάκια κάτω από τα μάτια, ούτε κόμπους. Πραγματικά δεν κουνιέται από τη θέση της και παρόλα αυτά δεν με ταλαιπώρησε καθόλου κατά το ντεμακιγιάζ. Επίσης, να σας πω ότι χαρίζει απίστευτα πυκνές βλεφαρίδες με ιδιαίτερα έντονο μαύρο χρώμα κι ενώ έλεγα ότι δεν θα την βάζω συνέχεια, ήταν η μοναδική mascara που χρησιμοποίησα όλο το μήνα.


flormar - TERRACOTTA POWDER No23

Σε μια βόλτα στο μοναστηράκι, μπήκα στο κατάστημα της flormar και αναζήτησα μια πούδρα λάμψης... (θα σας πω στο τέλος το λόγο που έβαλα αποσιωπητικά).
Μια καλή αγορά με υπέροχη απόδοση χρώματος που λόγω του ανύπαρκτου μαυρίσματος στο πρόσωπό μου (το κρύβω αυστηρά από τον ήλιο και βάζω γενναίες ποσότητες αντηλιακού οπότε έχει διαφορά από το σώμα μου που όμως δεν με ενοχλεί καθόλου)  έδωσε στο πρόσωπό μου extrα ηλιοκαμένη όψη και φωτεινότητα.
Δύο χρώματα σε μια συσκευασία. Από τη μια μεριά μια πούδρα σε ζεστή απόχρωση στο χρώμα της κανέλας και από την άλλη μια χρυσαφένια πούδρα που αποδίδει υπέροχη σαμπανιζέ λάμψη, που κολακεύει κάθε τόνο επιδερμίδας. 

Και τώρα να αιτιολογήσω τα αποσιωπητικά και να σας πω ότι μόλις γύρισα στο γραφείο από τις διακοπές, βρήκα στο συρτάρι μου μια αχρησιμοποίητη, ίδια πούδρα που είχα αγοράσει (ούτε και θυμάμαι πότε) από τα Accesorize και πολύ λυπήθηκα που πήρα κι άλλη.
Εδώ, με φόντο το γραφείο μου η Baked bronzer duo - Pearl sands - Shade 1 από τα Accesorize.



Και συνεχίζω με τα αγαπημένα μου.

flormar - DIPLINER black

Τα στυλό eyeliner είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή σε σχέση με τα κλασσικά πινέλα και σε αντίθεση με τα μολύβια ματιών δίνουν πιο έντονη και πιο αυστηρή γραμμή στα βλέφαρα. 
Το μεγάλο ατού του συγκεκριμένου eyeliner είναι η διάρκεια του. Δεν μουτζουρώνει καθόλου τα μάτια και παραμένει σταθερό στη θέση του μέχρι το ντεμακιγιάζ κι αυτό το κάνει ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες. 


VASELINE INTENSIVE CARE COCOA RADIANT
SMOOTHING BODY BUTTER

Αυτό το προϊόν αποδείχτηκε σωτήριο για την επιδερμίδα μου τον Αύγουστο. Μετά τη θάλασσα και την επαφή με τον ήλιο, ένοιωθα το δέρμα μου πολύ ξηρό. 
Μετά το ντουζ, άπλωνα μια πλούσια ποσότητα από αυτό το Body butter στο σώμα μου και το πόσο άμεσα ένοιωθα το δέρμα μου δροσερό και ενυδατωμένο, δεν λέγεται! 
Επίσης να σας πω πως μετά την εφαρμογή το δέρμα μου έλαμπε και το τατουάζ μου έδειχνε πιο έντονο. 

Gerovital - CC Cream (medium)

Αυτό το μήνα δεν χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου το foundation μου. Το αντικατέστησα με την CC κρέμα της Gerovital και πραγματικά έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα που έχει η εφαρμογή της στο δέρμα μου. Αυτή η κρέμα προσφέρει πολλαπλά οφέλη: ενυδατώνει, μειώνει απαλά τις ατέλειες και τα σημάδια της κούρασης και λειαίνει την υφή του δέρματος. Προσφέρει μέτρια κάλυψη και σε συνδυασμό με την πούδρα μου γίνεται μια απίστευτη βάση για το μακιγιάζ μου. Να σας πω ότι τη χρησιμοποιώ καθημερινά ακόμα και τώρα που επέστρεψα στο γραφείο και σίγουρα μόλις τελειώσει θα την αγοράσω ξανά.

Invisibobble traceless hair ring

Μέσα στο σπίτι μου, τριγυρίζουν σε διάφορα σημεία, καμιά δεκαριά από αυτά τα λαστιχάκια της εταιρίας Invisibobble, που αγόρασα από το αγαπημένο μου κομμωτήριο και που πραγματικά τα έχω λατρέψει!
Δεν δημιουργούν καμία τσάκιση στα μαλλιά αφού το σχήμα τους από ανθεκτικό υλικό (που μοιάζει με καλώδιο παλιού τηλεφώνου) δεν τα τσαλακώνει και δεν τα τραυματίζει! Δεν έχουν μεταλλικά μέρη που μαγκώνουν στην τρίχα, κι όσο κι αν τα ανοίξεις επιστρέφουν στην αρχική τους μορφή μόλις τα βγάλεις από τα μαλλιά σου. Πολύ θετικό για εμένα, που δένω συνεχώς τα μαλλιά μου, είναι ότι αυτά τα λαστιχάκια δεν κάνουν το γνωστό τράβηγμα στις ρίζες των μαλλιών που δημιουργεί πονοκέφαλο. 
Όλο λοιπόν τον Αύγουστο, είχα ένα τέτοιο συνεχώς σαν βραχιόλι στο χέρι μου και όποτε ήθελα έδενα μ'αυτό τα μαλλιά μου!

Και εδώ τελειώσαν τα αγαπημένα μου προϊόντα του Αυγούστου!
Σας εύχομαι μια όμορφη και δημιουργική σαιζόν (την έκφραση "καλό Χειμώνα" δεν θα την ακούσετε ποτέ από μένα) και μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου