Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ BOUDOIR ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΦΛΩΡΑΣ




Η Φλώρα είναι μια κουκλίτσα ζωγραφιστή! Είναι πολύ θετικός άνθρωπος και πάντα χαμογελαστή! Ακολουθεί τη μόδα, είναι πάντα αριστοκρατική και υποστηρίζει απίστευτα οτιδήποτε φοράει και πάντα το υιοθετεί απόλυτα και χωρίς υπερβολές. Μου έχει δώσει άπειρες συμβουλές για τα μαλλιά μου και την ευχαριστώ πολύ!  

Πάμε να τρυπώσουμε στο Boudoir της, να βρούμε τα αγαπημένα της όπως μας τα παρουσιάζει!!!

Κραγιόν Mac συλλεκτικό viva glam nicki satin Α53

Στο συγκεκριμένο κραγιόν χάρισε η Nicki Minaj το όνομά της, ήταν Limited Edition και τα έσοδα από τις πωλήσεις του προϊόντος διατέθηκαν στην καμπάνια της MAC κατά του AIDS. Σε φανταστική απόχρωση με μια μίξη ροζ και κοραλλί με καλά κρυμμένους κίτρινους υποτόνους που δίνουν ένα υπέροχο καλοκαιρινό χρώμα, ότι πρέπει για τη Φλώρα που έχει υπέροχα ξανθά μαλλιά! Το κραγιόν αυτό Ανήκει στην Satin σειρά της εταιρίας κι έχει έντονη απόδοση, semi-matte τελείωμα, opaque κάλυψη, δεν στεγνώνει καθόλου τα χείλη και διαρκεί πολλές ώρες. 

Avene Sunscreen Creme teintée SPF50+

Η αντηλιακή κρέμα προσώπου της Φλώρας, προορίζεται για ευαίσθητα δέρματα, έχει υψηλό δείκτη προστασίας, η υφή της είναι μη λιπαρή, δεν αφήνει λευκά ίχνη στο πρόσωπο, φωτίζει και προσφέρει ομοιομορφία στο δέρμα χαρίζοντάς του όμορφη όψη.


DIORSKIN FOREVER foundation 040 Honey Beige
Αυτό το βελούδινο και πολύ καλυπτικό foundation του Dior, είναι το αγαπημένο της Φλώρας. Ιδανικό για φυσικό και φωτεινό αποτέλεσμα. Μπορεί να κερδίσει στα σημεία αν το συγκρίνουμε με το fountation Double Wear της Estee Lauder που αν και είναι πολύ καλυπτικό, κάθεται αρκετά βαρύ στο δέρμα. 

MAC Powder blush Dame satin
Τέλος, το αγαπημένο της ρουζ είναι αυτό της MAC με υπέροχο ροζ χρώμα. Σε μια παρεμφερή απόχρωση είναι και το δικό μου και την καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είναι το αγαπημένο της.

Για τη Φλώρα, μόνο θετικά μπορώ να μιλήσω αφού είναι μια κοπέλα πολύ ευγενική και γλυκιά! Αν και πολύ πολύ όμορφη δεν είναι δήθεν και είναι υπέροχη στην παρέα! Είμαι πολύ χαρούμενη που την έχω γνωρίσει! 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, η γλυκιά Φλώρα κι εγώ, σας στέλνουμε πολλά φιλιά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου