Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

REVIEW ΣΤΟ SPECIAL EDITION CHERRYBOX #VANA2



Η αγαπημένη μου Ελληνίδα youtuber, είναι η Βάνα Παπαδοπούλου και παρακολουθώ πιστά το κανάλι της στο youtube, τους λογαριασμούς της στο Facebook και στο Instagram και ομολογώ ότι ανήκω στο fan club της!
Η πρώτη της συνεργασία με το συνδρομητικό κουτί CHERRYBOX, ήταν εξαιρετική ιδέα και το κουτάκι που έφερε το όνομα της, με επιλεγμένα προϊόντα από την ίδια, έγινε ανάρπαστο από τις πρώτες κιόλας ώρες. Ευτυχώς ήμουν από τις τυχερές που πρόλαβαν και το παρήγγειλαν (δείτε την παρουσίαση που έκανα εδώ).

Το δεύτερο, έγινε ανάρπαστο μέσα σε λίγες ώρες, επίσης! Είχε τόσο μεγάλη ζήτηση που το σύστημα παραγγελιών του cherrybox έπεσε για αρκετή ώρα. 
Ήμουν από τις τυχερές που πρόλαβα να αγοράσω και το δεύτερο, μάλλον επειδή δεν περίμενα να δω την παρουσίασή του στο κανάλι της Βάνας και το παρήγγειλα με κλειστά τα μάτια, αμέσως μόλις άνοιξαν οι παραγγελίες! 


Το κουτάκι το παρέλαβα πριν λίγες μέρες αλλά ήθελα να δοκιμάσω και τα 8 προϊόντα που περιείχε, για να σας κάνω την παρουσίαση. 
Τα 6 προϊόντα από αυτά, είναι σε κανονικές συσκευασίες και θεωρώ πολύ εύστοχη την επιλογή της Βάνας, να συμπεριλάβει κάτι απ'όλα. Τι σημαίνει αυτό? Έχει επιλέξει προϊόντα για περιποίηση προσώπου, σώματος νυχιών και μαλλιών αλλά και προϊόντα μακιγιάζ. 

Αρχικά να σας πω, πως ήταν μεγάλη έκπληξη για εμένα, ότι αυτή τη φορά το κουτάκι ήταν αρωματισμένο με το αγαπημένο μου άρωμα το Chloe Love, το οποίο φοράω ανελλιπώς εδώ και 5 χρόνια! 

Πάμε τώρα να δούμε τα προϊόντα που περιείχε!


NATURA SIBERICA - Oblepikha μάσκα επανόρθωσης μαλλιών, 300 ml


Μια οργανική, πιστοποιημένη μάσκα μαλλιών που επανορθώνει τη δομή των ταλαιπωρημένων μαλλιών και τα προστατεύει από την έκθεση σε θερμότητα κατά τη διάρκεια του ζεστού styling. Είναι εμπλουτισμένη με βιταμίνες και αμινοξέα, έλαιο Ιπποφαές και έλαιο Μαροκινού Αργκάν που αποκαθιστούν τα μαλλιά και βοηθούν στην παραγωγή κερατίνης. Είναι πραγματικά μια πλούσια μάσκα που αναδομεί την τρίχα. Το άρωμα της είναι απίστευτο και με χρήση μια φορά την εβδομάδα από τη μέση ως τις άκρες, τα μαλλιά μου απέκτησαν ιδιαίτερη στιλπνότητα και λάμψη.


Thank you Cosmetics - Detox Oil για αποτοξίνωση και αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, 100ml 


Ένα φυτικό λάδι για αντιμετώπιση και πρόληψη της χαλάρωσης και της κυτταρίτιδας, με λάδι κισσού και θαλασσιών φυκιών, σε συνδυασμό με αιθέρια έλαια από πεύκο, άρκευθο, ευκάλυπτο και γεράνι. Ενεργοποιεί το λεμφικό σύστημα και βοηθά στην αποβολή των τοξινών, ανακουφίζει την κατακράτηση υγρών στο σώμα και τονώνει το νευρικό σύστημα. Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και μια εβδομάδα περίπου, φαντάζομαι τα αποτελέσματα θα είναι μακροπρόθεσμα και υπόσχομαι πως θα σας κάνω νέα παρουσίαση μόλις τελειώσω ολόκληρη τη συσκευασία.

APIVITA- Face Scrub Ήπιας Απολέπισης, 50ml

Όταν είδα αυτό το προϊόν, χάρηκα ιδιαίτερα γιατί είναι το αγαπημένο μου scrub προσώπου και το συμπεριέλαβα στα αγαπημένα του Απρίλιου εδώ. Είναι ένα Gel ήπιας απολέπισης με λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερίκοκου, κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Περιέχει μέλι, εκχύλισματα από πράσινο τσάι και σταφύλι, βερίκοκο, αγγούρι, jojoba, γεράνι και αιθέριο έλαιο λεβάντας. 


GRIGI- Weekly Nail Polish & Weekly Top Coat (Step 1 & 2)

Η Βάνα επέλεξε βερνίκι και top coat se 3 από τις 33 αποχρώσεις (φιστικί, μοβ λιλά και απαλό κίτρινο) τις οποίες τοποθέτησαν τυχαία στα κουτάκια. Μου άρεσαν και τα τρία χρώματα, οπότε δεν ευχήθηκα να τύχει στο δικό μου κουτί κάποιο συγκεκριμένο. 
Όταν το τοποθέτησα στα νύχια μου, προβληματίστηκα αρκετά γιατί διαπίστωσα πως δεν "στρώνει" με δύο περάσματα όπως τα περισσότερα βερνίκια που έχω χρησιμοποιήσει και χρειάστηκε και τρίτο πέρασμα για να καλυφθούν τα κενά που άφησαν οι δύο πρώτες στρώσεις. Στη συνέχεια τοποθέτησα και το top coat και βγήκα στον ήλιο για να στεγνώσει. 
Κι εκεί που όλες αυτές τις μέρες σκεφτόμουν ότι δεν έχω γράψει (ακόμα) αρνητική κριτική για κάποιο προϊόν, πέρασαν οι μέρες και το βερνίκι παρέμεινε στα νύχια μου πάνω από 7 μέρες, χωρίς να αλλοιωθεί καθόλου. Δεν γνωρίζω αν αυτό οφείλεται στο top coat αλλά επειδή και η τιμή του είναι χαμηλή, θα το αγοράσω σίγουρα και σε άλλες αποχρώσεις και θα δεχτώ ότι έχει αυτή την ιδιαιτερότητα στην εφαρμογή :-) 


Bellápierre Cosmetics - Mineral Lipstick Mandarina

Για αυτό το προϊόν μπορούσαμε να επιλέξουμε την απόχρωση, ανάμεσα σε ένα ροζ και ένα σε έντονο πορτοκαλί. Επειδή έχω αρκετά ροζ κραγιόν, επέλεξα την πορτοκαλί και χάρηκα πολύ όταν παρέλαβα γιατί είναι πραγματικά υπέροχο χρώμα. Πολύ ενυδατικό κραγιόν που απλώνεται εύκολα κι έχει υπέροχο άρωμα βανίλιας. Η διάρκειά του δεν είναι πολύ μεγάλη αλλά χάνει το χρώμα του ομοιόμορφα χωρίς να μαζεύει σε σημεία. 

Lipsi Cosmetics - Aphrodite Powder, 5 gr

Το επόμενο προϊόν, ήρθε σε δειγματάκι αλλά σίγουρα μόλις τελειώσει αυτό και η πούδρα μου, θα το αγοράσω σίγουρα. Είναι μια λεπτή πούδρα που απορροφά τη λιπαρότητα και τη γυαλάδα από την επιδερμίδα και βοηθά το μακιγιάζ να σταθεροποιηθεί. Ταιριάζει με όλες τις αποχρώσεις δέρματος και διατηρεί ένα βελούδινο τελείωμα για αρκετές ώρες. 


Beatific - Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF 30, 5ml


Το τελευταίο προϊόν ήρθε επίσης σε δείγμα. Μια αντηλιακή κρέμα προσώπου, με δείκτη προστασίας 30 σε ιδανική συσκευασία για την τσάντα μου. Απλώνετε εύκολα, χάρη στη λεπτόρρευστη υφή της και έχει ματ τελείωμα. Ιδανική για λιπαρά δέρματα. 

Αυτά λοιπόν ήταν όλα τα προϊόντα που παρέλαβα από το CHERRYBOX και ανυπομονώ να επιλέξει η Βάνα και τρίτο κουτάκι, για να παραγγείλω ξανά!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας στέλνω πολλά φιλιά με το καινούριο μου κραγιόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου