Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2015



Θα ξεκινήσω την ανάρτηση αυτή με μια μεγάλη συγγνώμη που έλειψα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα από το Blog μου, αλλά ένα θεματάκι υγείας που πέρασα, δεν μου άφηνε και πολλά περιθώρια να κάτσω να σας γράψω με όρεξη. Επειδή λοιπόν έχω αρχίσει να το αγαπάω αυτό που κάνω και δεν ήθελα να γράψω κάτι απλά και μόνο για να μην απέχω, προτίμησα να σας ετοιμάσω κάτι τώρα, που είμαι καλά, κι εύχομαι να αναπληρώσω σύντομα τον καιρό που απουσίαζα. 


Πάμε λοιπόν να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα τον Απρίλιο και να σας πω ότι δεν είναι τυχαίο που όλα τα προϊόντα αφορούν περιποίηση και όχι make up, αφού ήταν ελάχιστες η μέρες του μήνα που έκανα μακιγιάζ στο πρόσωπο μου.  

Apivita - Φυσικό σαπούνι με πρόπολη

Αυτό το σαπούνι, θα μπορούσε να είναι στα αγαπημένα μου προϊόντα κάθε μήνα, αφού το χρησιμοποιώ ανελλιπώς από το Σεπτέμβριο και έχω δει μεγάλη αλλαγή στο δέρμα μου. Έχουν φύγει τα μικρά σπυράκια που εμφανίζονταν στο μέτωπό μου και σε συνδυασμό με την ενυδατική μου, έχω δει μεγάλη αλλαγή στην υφή του δέρματός μου. Η μυρωδιά του είναι έντονη αλλά εμένα μου αρέσει γιατί βγάζει "καθαριότητα", νοιώθω το δέρμα μου τόσο καθαρό μετά το πλύσιμο που πλέον μου έχει γίνει απαραίτητο!

APIVITA - face scrub ήπιας απολέπισης με βερύκοκο

Αυτό το προϊόν το συμπεριέλαβα στα αγαπημένα, γιατί το χρησιμοποιούσα ολόκληρο το μήνα από μια φορά την εβδομάδα κι έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το άρωμα του βερύκοκο, είναι απλά υπέροχο και αν και το δέρμα μου χρειάζεται ίσως ένα πιο δυνατό απολεπιστικό, μόνο για την απίστευτη αίσθηση δροσιάς που αφήνει, θα το αγοράσω ξανά μόλις τελειώσει.

Seche VITE (top coat)

Δεν έχω χρησιμοποιήσει πιο καλό top coat στα νύχια μου κι ευχαριστώ πολύ τη φίλη μου την Άννα που μου το σύστησε. Εκτός από το ότι στεγνώνει αμέσως, διατηρεί το χρώμα στο βερνίκι πολύ περισσότερες μέρες από οποιοδήποτε άλλο top coat που έχω δοκιμάσει. Η τιμή του είναι λιγάκι τσιμπημένη (9.00€) αλλά πραγματικά αξίζει.

CHI Silk Infusion

Τους τελευταίους μήνες με έχει πιάσει μια μανία κι έχω γεμίσει το boudoir μου με λαδάκια argan για τα μαλλιά από διάφορες εταιρίες, οπότε τώρα αγόρασα κάτι διαφορετικό, έτσι για αλλαγή. Ήδη μετά το τελευταίο κούρεμα τα μαλλιά μου είναι πολύ υγιή αλλά για να τα διατηρήσω σε αυτή την κατάσταση, βρήκα το CHI που περιέχει μετάξι και υπόσχεται ότι προσφέρει βαθιά αναδόμηση, ενυδάτωση και προστασία. 
Άλλο ένα προϊόν στα αγαπημένα αυτού του μήνα με υπέροχο άρωμα. Το τοποθετώ στις άκρες των μαλλιών μου, όταν αυτά είναι νωπά μετά από κάθε λούσιμο, στεγνώνω με κρύο αέρα στο πιστολάκι και μπορώ να πω ότι κάνει δουλίτσα. 

Επειδή αισθάνομαι ότι σας παραμέλησα αλλά κι επειδή το τελευταίο διάστημα έκανα αρκετές αγορές από το internet αφού δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι, πολύ σύντομα θα ετοιμάσω την επόμενη ανάρτηση. Μέχρι τότε σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου