Τρίτη 7 Απριλίου 2015

ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!



Μια νέα παλέτα σκιών πήρε τη θέση της στο νεσεσέρ μου και ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας τη νέα μου αγορά! 


Κατ'αρχήν, να σας πω ότι μου άρεσε πολύ η συσκευασία της που είναι μεταλλική και κλείνει πολύ καλά, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει μέσα στο νεσεσέρ και να χαλάσουν οι σκιές που περιέχει. Το πινέλο της είναι πολύ καλής ποιότητας και ιδιαίτερα εύχρηστο.

Τα χρώματα είναι όλα ένα κι ένα!
Φοβερές nude αποχρώσεις με τέλεια απόδοση, κατάλληλες και για smokie αποτέλεσμα αφού είναι πολύ ταιριαστές μεταξύ τους! Είναι πολύ σταθερές στην τοποθέτηση, δεν μαζεύουν χρώμα πάνω από το κινητό βλέφαρο και τα χρώματα όλα είναι τόσο όμορφα, που ήδη τα έχω δοκιμάσει όλα και δεν πρόκειται να αφήσω κανένα αχρησιμοποίητο (κάτι που τυχαίνει συχνά με άλλες παλέτες σκιών). 


W7 IN THE NUDE Natural Nudes - Eyeshadow Palette



Η εταιρία W7 έχει πολλές και υπέροχες παλέτες σκιών και μετά από αυτή που σας παρουσίασα, σίγουρα θα αγοράσω και την W7 IN THE NIGHT Smokey Shades που έχω βάλει ...στο μάτι!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας στέλνω πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου