Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ BOUDOIR



Μακάρι αυτό το post να μπορούσε να αποτυπώσει τα υπέροχα αρώματα από αυτό το όμορφο αρωματοπωλείο!

Το κατάστημα αυτό, το ανακάλυψα μέσω της σελίδας του στο Facebook, από το όνομά του, Boudoir Perfumes and more και ήδη το έχω επισκεφτεί 2 φορές αλλά σίγουρα θα το επισκεφθώ και πολλές ακόμα!

Πάμε να σας το παρουσιάσω! 

Έχει εξαιρετική διακόσμηση και η εξυπηρέτηση από την γλυκύτατη υπάλληλο, είναι άψογη. Ο συνδυασμός αυτός ειλικρινά σε προδιαθέτει να τα αγοράσεις όλα! Καταπληκτικά γυναικεία και αντρικά αρώματα σε φανταστικές τιμές και συσκευασίες, κρέμες σώματος, body sdrub, έλαια, σαπουνάκια, αρωματικά χώρου, την καταπληκτική Steamcream και πολλές όμορφες ιδέες για δώρα.

Στην τελευταία μου επίσκεψη ενημερώθηκα ότι έχουν φέρει και νέες σειρές με αδυνατιστικά σαπουνάκια και κρέμες αλλά και προϊόντα περιποίησης προσώπου που σίγουρα θα δοκιμάσω!

Την πρώτη φορά, αγόρασα το άρωμα μου που είχε εκπληκτική απόδοση καθώς και ένα αρωματικό χώρου με sticks σε άρωμα πούδρας. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο όμορφα μυρίζει πλέον το Boudoir μου!




Τη δεύτερη φορά, αγόρασα δωράκια για τους αγαπημένους μου και σίγουρα πριν το πάσχα θα το επισκεφθώ ξανά!



Το αρωματοπωλείο βρίσκεται στην κεντρική Ηλιούπολη πολύ κοντά στην πλατεία. Για να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες μέσω της σελίδας τους στο Facebook, πατήστε το σύνδεσμο που έχω παραπάνω, με ένα κλικ στο όνομά τους.

 Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου