Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ



Γεια σας! Σκέφτηκα να ετοιμάσω ένα post, με τα προϊόντα που περιέχει το νεσεσέρ, που έχω πάντα μαζί μου. 
Είναι μεγάλο, πιάνει αρκετό χώρο στην τσάντα μου και έχει μέσα κάτι απ'όλα.
Μπορεί να σας φανούν πολλά, όμως τα περισσότερα πρωινά κάνω το μακιγιάζ στο γραφείο και όχι στο σπίτι, γιατί εκτός από το ότι δεν προλαβαίνω και φεύγω τρέχοντας από το σπίτι, το γραφείο έχει εξαιρετικό φωτισμό κι έτσι κάνω το κατάλληλο μακιγιάζ που θέλω για το συγκεκριμένο χώρο.



Το νεσεσέρ αυτό ήταν δώρο της εταιρίας Moroccanoil με την αγορά ενός σαμπουάν, μιας μαλακτικής και μιας μάσκας. Είναι turquoise (από τα αγαπημένα μου χρώματα), πολύ απαλό, το έχω βάλει ήδη δύο φορές στο πλυντήριο ρούχων και δεν έχει πάθει τίποτα. 

Πάμε να το ανοίξουμε λοιπόν, για να σας παρουσιάσω το περιεχόμενό του.

H&Μ eyeshadow and blusher palette

Μια πολύ οικονομική παλέτα 18 σκιών και 2 ρουζ από τα H&M, με διαφορετικές υφές για να διαλέξεις, ανάλογα αν θέλεις να έχεις ματ ή λαμπερό αποτέλεσμα. Από όλα τα χρώματα έχω ξεχωρίσει το απαλό μοβ που θεωρώ ότι ταιριάζει πολύ στα καστανά μάτια.

Make up forever HD FOUNDATION No140
&
H&M Make-up Sponge

Για το Foundation της Make up Forever, σας είχα μιλήσει κι εδώ. Βρίσκεται στο νεσεσέρ μου μόνο γιατί θέλω να το τελειώσω, κι αυτό γιατί από τότε που αγόρασα το foundation της MAC που έκατσε πολύ καλύτερα στο δέρμα μου, αυτό πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Όντως είναι καλό αλλά αυτό της MAC αποδείχτηκε πολύ καλύτερο.
Το Make-up Sponge της H&M είναι τόσο εύχρηστο για την τοποθέτηση του Foundation και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στεγνό αλλά και βρεγμένο, για πιο φυσικό αποτέλεσμα. Ένα από τα θετικά του είναι ότι όταν το πλένεις στεγνώνει πολύ γρήγορα. 

LA ROCHE-POSAY Toleriane Teint MINERAL No13.Beige Sable - Sand Beige
&
Sephora Professional Πινέλο πούδρας 

Την πούδρα Toleriane Teint MINERAL, την αγόρασα από ηλεκτρονικό φαρμακείο κι ευτυχώς πέτυχα τη σωστή απόχρωση. Δύσκολα βέβαια θα αγοράσω ξανά από το διαδίκτυο τέτοιου είδους προϊόντα, χωρίς να τα δοκιμάσω πρώτα στο πρόσωπό μου. Στάθηκα τυχερή όμως, αφού εκτός από τη σωστή απόχρωση, διαπίστωσα ότι έχει πολύ ελαφριά υφή και είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα. Ένα πέρασμα, με το πινέλο των Sephora, από το σαγόνι ως το μέτωπο είναι η καθοριστική πινελιά που κάνω στο πρόσωπό μου τελειώνοντας το μακιγιάζ.


ESSENCE Lash &Brow gel mascara,
ESSENCE eyebrow designer No05 BLONDE
&
ESSENCE eyebrow stylish set

Για το μολύβι φρυδιών και το eyebrow stylish set έχω αναφερθεί ξανά εδώ όταν είχα κάνει review στην εταιρία ESSENCE. Είναι τα αγαπημένα μου και ήδη έχω δύο από το καθένα.  Το gel είναι ένα προϊόν στη λογική της mascara, το αγόρασα πρόσφατα και έχω αρχίσει να το χρησιμοποιώ καθημερινά. Τιθασεύει τα φρύδια απόλυτα και βοηθά να διατηρηθεί το σχήμα τους χωρίς να τα κολλάει. 

MAC POWDER BLUSH - SWEET AS COCOA
Radiant professional πινέλο ρουζ

Αυτό το ρουζ της MAC είναι από τα αγαπημένα προϊόντα του νεσεσέρ μου. 
Επειδή το Foundation δημιουργεί μια μονοδιάστατη όψη στο πρόσωπο, η απαλή καφέ απόχρωση του sweet as cocoa, είναι ιδανική στο να δημιουργεί απαλές σκιές στα ζυγωματικά και να δίνει βάθος. Το πινέλο της Radiant είναι κατάλληλο για τη σωστή τοποθέτηση του ρουζ.

CATRICE COSMETICS allround concealer

Μια πολύ οικονομική παλέτα concealer της Catrice. Είναι καινούρια κι έχω δοκιμάσει μόνο τις μπεζ αποχρώσεις. Δεν τη χρησιμοποιώ καθημερινά παρά μόνο στις περιπτώσεις που βλέπω λίγο πιο κουρασμένα τα μάτια μου ή που εμφανίζεται στο πρόσωπο μου κάποιο σπυράκι.

LANCOME Hypnose Drama
Ήταν η αγαπημένη μου Mascara μέχρι που δοκίμασα την Lash mania reloaded - false lash mascara της Essence. Ναι, κάνει απίστευτα μακριές τις βλεφαρίδες χωρίς να τις κολλάει μεταξύ τους. Ναι, είναι ένα αδιαμφισβήτητα εξαιρετικό προϊόν αλλά... είναι ακριβή. Δυστυχώς με την ίδια λογική του Makeup Forever Foundation, βρίσκεται στο νεσεσέρ μου για να την τελειώσω, γιατί είναι στο όριο λήξης της διάρκειας ζωής της. 

Max Factor Lipfinity Lip Colour No380

Ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρχει κραγιόν που να διατηρείται περισσότερη ώρα από αυτό. Τα κραγιόν Lipfinity είναι τόσο ανθεκτικά που τα καθιστούν ιδανικά για όλες τις περιστάσεις αφού εκτός από το ότι είναι σταθερά ακόμα και μετά από γεύμα, δεν ξεραίνουν καθόλου τα χείλη και δεν δημιουργούν κανένα κενό, όσες ώρες κι αν τα φοράς. Τη συγκεκριμένη απόχρωση μου την έκανε δώρο η φίλη μου η Εύα αλλά μετράω άλλες 6 αποχρώσεις στο Boudoir μου και υπόσχομαι να τα φωτογραφίσω και να σας τα παρουσιάσω. Αν η τιμή τους δεν ήταν λιγάκι τσιμπημένη, θα είχα αγοράσει ολόκληρη τη συλλογή.


SEVENTEEN LONGSTAY EYESHAPER Black No14
&
SEVENTEEN LONGSTAY LIP SHAPER No01


Αυτά τα δύο μολύβια τα αγοράζω συνεχώς από τότε που ξεκίνησα να βάφομαι, είναι αυτό που λέω εγώ "διαχρονική αξία" και δεν θα σταματήσω ποτέ να τα αγοράζω. Το μαύρο μολύβι είναι όσο απαλό πρέπει, δεν μου έχει μουτζουρώσει τα μάτια ποτέ και το βαθύ χρώμα του, δημιουργεί πολύ έντονο βλέμμα. 
Το μολύβι χειλιών ταιριάζει με όλα τα κραγιόν μου αλλά μπορεί να φορεθεί κ μόνο του. Έχει πολύ μεγάλη διάρκεια και είναι τόσο μαλακό όσο πρέπει, δεν χρειάζεται πίεση και τοποθετείτε με ένα πέρασμα. Συστήνω και τα δύο ανεπιφύλακτα. Απλά τα αγαπώ! 

Last but not Least, το αγαπημένο μου τσιμπιδάκι φρυδιών, μια χάρτινη λύμα νυχιών κι ένα μικρό clamer μαλλιών, βρίσκονται στη θήκη του νεσεσέρ μου πάντα.

Ελπίζω να μην σας κούρασα και να βρήκατε ενδιαφέρον το σημερινό post. Μέχρι το επόμενο, σας στέλνω πολλά φιλιά!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου