Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΩ ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ...


Φίλες μου γεια σας! Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο και χαλαρό Σαββατοκύριακο!
Χθες το βράδυ, όταν ετοίμαζα τα ρούχα μου για την εβδομάδα που ακολουθεί, σκέφτηκα πως πρέπει οπωσδήποτε να μοιραστώ μαζί σας, αυτή τη ρουτίνα που ακολουθώ τελευταία, τα βράδια της Κυριακής.

Αρχικά, να σας πω ότι έχω δύο θεματάκια... Μονίμως γκρινιάζω πως δεν έχω τίποτα να φορέσω και δυσκολεύομαι απίστευτα το πρωί να σηκωθώ από το κρεββάτι. Όπως είναι επόμενο, με το συνδυασμό και των δύο, κάθε μέρα έτρεχα και αγχωνόμουν πολύ για να ετοιμαστώ.
Όχι πια..
Η διαδικασία αυτή, να επιλέγω από την Κυριακή τα ρούχα που θα φορέσω τα πρωινά της εβδομάδας που ακολουθεί, μου έδωσε λύση στο πρώτο θέμα (γιατί ακόμα καθυστερώ να σηκωθώ από το κρεβάτι). 
Είναι πραγματικά πολύ ευχάριστη και με βοηθά να κερδίζω και χρόνο, αφού τα έχω όλα έτοιμα, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια, μέχρι και αξεσουάρ, δεν τρέχω όπως πριν, αλλά κυρίως δεν φοράω ότι βρω μπροστά μου όπως έκανα παλιά. 
Επειδή λοιπόν όπως όλες, έτσι και η δική μου ντουλάπα είναι γεμάτη ρούχα από αυτά τα "τίποτα για να φορέσω" αγόρασα και τοποθέτησα μια έξτρα ράγα στο δωμάτιο μου, στην οποία ταξινομώ μόνο τα σύνολα που έχω διαλέξει. 
Ξεχωρίζω 5 με 6 σύνολα σε κρεμάστρες, διαλέγω τα αξεσουάρ που ταιριάζουν και τα κρεμάω μαζί. Τελευταία αφήνω τα παπούτσια τα οποία τοποθετώ μπροστά στη ράγα κάτω από κάθε σύνολο. 
Η επιλογή των ρούχων, που τελικά ΕΧΩ να φορέσω, έχει γίνει για μένα ένα ευχάριστο παιχνίδι! 

Παρακάτω, έχω φωτογραφίσει το κάθε σύνολο ξεχωριστά, για να πάρετε μια ιδέα εσείς που θέλετε να δείτε πιο καθαρά τους συνδυασμούς που έκανα γι'αυτή την εβδομάδα.

Μέχρι να τα ξαναπούμε σας στέλνω πολλά φιλιά!









2 σχόλια:

  1. POLU WRAIO THEMATAKI!
    MAS ARESEI O,TI SXETIKO ME MODA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! Θα ετοιμάσω κι άλλα θέματα που να έχουν σχέση με τη μόδα, stay tuned!

    ΑπάντησηΔιαγραφή