Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015

Καλό μας μήνα φίλες μου! 

Με απίστευτα ανοιξιάτικη διάθεση, σας ετοίμασα ένα post με τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα ανελλιπώς το μήνα που μας πέρασε! Τα πιο πολλά από αυτά, σας τα παρουσίασα αμέσως μετά την αγορά τους και μετά από λίγες χρήσεις, αλλά τώρα που τα έχω χρησιμοποιήσει περισσότερες φορές έχω σχηματίσει καλύτερη, ή μάλλον την καλύτερη άποψη! 


Benefit - The POREfessional


Πραγματικά το έχω λατρέψει. Όχι μόνο καλύπτει αισθητά τους πόρους της επιδερμίδας αλλά απλώνεται τόσο εύκολα που έχω αρχίσει να το φοράω ανεξαρτήτως αν θα τοποθετήσω πάνω από αυτό το foundation μου. Η όψη του προσώπου γίνεται βελούδινη και για αρκετές ώρες δεσμεύει τη λιπαρότητα χωρίς όμως να ξηραίνει το δέρμα. 



Azadé Βουρτσάκι Καθαρισμού Προσώπου Με Καπάκι 


Ένα πολύ εύχρηστο βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου, που χρησιμοποιώ καθημερινά πλέον όταν πλένω το πρόσωπο μου, μέχρι να πάρω ένα ηλεκτρονικό βουρτσάκι προσώπου που έχω βάλει στο μάτι αλλά λόγω τιμής (όχι της δικής μου, της δικής του) δεν έχω καταφέρει ακόμα να αγοράσω... Βρίσκω πολύ έξυπνο το καπάκι του, που επιτρέπει να πάρεις το βουρτσάκι μαζί σου σε ταξίδι αλλά και το ενσωματωμένο κορδόνι από το οποίο μπορείς να κρεμάσεις το βουρτσάκι για να στεγνώσει μετά τη χρήση. Έχει γίνει ο καλύτερος φίλος του σαπουνιού μου!


MAC Power Blush - STYLE FROST


Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ κάνω ακριβώς την ίδια σκέψη, πόσο καλή αγορά ήταν τελικά αυτό το ρουζ! Το χρησιμοποιώ καθημερινά και φωτίζει απίστευτα το πρόσωπό μου.

Bomb cosmetics - Sherbet Lemon Lip scrub


Ελπίζω να μη δηλητηριαστώ κάποια στιγμή από αυτό το προϊόν... 
Ναι, ομολογώ πως αφήνω επίτηδες λίγο στα χείλη μου μόλις τελειώσω με την απολέπισή τους, γιατί μου αρέσει πάρα πολύ η υπέροχη γεύση λεμόνι (είπα γεύση, μάλλον έπρεπε να πω άρωμα).
Από τη μέρα που βρήκα αυτό το προϊόν στο Vana's CHERRYBOX και κάθε μέρα, το χρησιμοποιώ λίγο πριν τοποθετήσω το κραγιόν μου και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Το κραγιόν παραμένει πολύ σταθερό αλλά ακόμα κι αν δεν βάλω κραγιόν, τα χείλη μου γίνονται πολύ απαλά και παραμένουν ενυδατωμένα για πολλές ώρες. 

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα του Φλεβάρη λοιπόν! Μέχρι το επόμενο post, σας στέλνω φιλιά με άρωμα λεμόνι...


2 σχόλια: