Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

REVIEW ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ESSENCE



Φίλες μου γεια σας!
Είμαι τόσο ενθουσιασμένη με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας και όποτε βρίσκομαι μπροστά στο stand τους, θέλω να τα αγοράσω όλα!

Η Essence είναι μια Γερμανική εταιρία, εξαιρετικά οικονομική (για όλα μαζί τα προϊόντα που αγόρασα αυτή τη φορά, έδωσα μόνο 40.00 Ευρώ) και η ποιότητά τους συγκρίνεται με άλλων γνωστών εταιριών επάξια.

Πάμε λοιπόν να σας παρουσιάσω τα προϊόντα ένα προς ένα!


colour & go

Αρχικά να σας πω ότι μου άρεσαν πάρα πολύ αυτά τα δύο χρώματα. Η διάρκειά τους είναι εξαιρετική και το ιδιαίτερα φαρδύ βουρτσάκι, έκανε την εφαρμογή του βερνικιού στα νύχια μου, παιχνιδάκι! Η τιμή τους κάτι λιγότερο από 2.00 Ευρώ το καθένα.


all about mat! oil control make-up base,
all about mat! oil free make-up Νο 10 matt beige,
Ι <3 STAGE
&
stay all day concealer

H All about mat oil control make-up base, είναι μια βελούδινη βάση makeup που εφαρμόζεται στο πρόσωπο πολύ εύκολα, δεν βαραίνει το πρόσωπο και σε συνδυασμό με το all about mat oil free make-up  το οποίο είναι ένα ελαφρύ foundation για καθημερινή χρήση, ολοκληρώνει το αποτέλεσμα που θέλει μια κοπέλα για πρόσωπο χωρίς περιττή γυαλάδα αλλά με λαμπερή και καθαρή όψη. 
Το I<3 stage είναι βάση σκιάς και τοποθετείται στο άνω βλέφαρο. Είναι λίγο λιπαρό για τη δική μου επιδερμίδα και μάλλον δεν θα το αγόραζα ξανά. Το stay all day concealer, όμως είναι ένα εξαιρετικό concealer, πολύ σταθερό και καλυπτικό. 

Lash mania reloaded - false lash mascara
&
I <3 extreme - volume mascara


Από αυτό το προϊόν γνώρισα την εταιρία essence, σε μια παράσταση στο θέατρο. Η φίλη μου η Χαρά, που κάνει υπέροχο makeup στο πρόσωπό της, μου έδωσε να δοκιμάσω τη δική της (I<3 extreme crazy volume mascara) και πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν σαν να είχα τοποθετήσει ψεύτικες βλεφαρίδες! Μόλις μου είπε και για την τιμή της (λιγότερα από 4.00 Ευρώ), ενθουσιάστηκα και την αγόρασα αμέσως! Πραγματικά όσες mascara της essence έχω δοκιμάσει, η μια είναι καλύτερη από την άλλη. Η Lash mania reloaded - false lash mascara έγινε η αγαπημένη μου από την πρώτη εφαρμογή. ένα από τα θετικά που έχουν όσες mascara της essence έχω δοκιμάσει, είναι ότι όλες ξεβάφονται πολύ εύκολα, χωρίς να μουτζουρώνουν τα μάτια και χωρίς να αφήνουν καθόλου υπολείμματα στις βλεφαρίδες.  


Lipstick adorable matt No 12
&
Lip liner No 14 Femme Fatale

Ένα πολύ ενυδατικό κραγιόν που όμως δεν έχει την τόσο μεγάλη διάρκεια. Παρόλα αυτά έχει υπέροχο χρώμα και "σβήνει" ομοιόμορφα χωρίς να ξεραίνεται στα χείλη. Βρήκα πολύ εύστοχο που το μολύβι χειλιών βγαίνει στην ίδια απόχρωση και δεν φαίνεται καμία διαφορά από το κραγιόν στα χείλη.

Lipstick wear berries No 09
&
Lip liner No 15 Honey Berry

Η μωβ απόχρωση στα χείλη είναι τελευταία λέξης της μόδας για το φετινό χειμώνα και μόλις το είδα το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη. Πολύ ενυδατικό επίσης με μικρή όμως διάρκεια όπως το κόκκινο. 

Lipstick Nude Love No 11,
Lip liner No 11 In the Nude
&
  XXXL longlasting lipgloss No 05 Velvet Rose

Αυτό το κραγιόν το αγόρασα επειδή μου αρέσουν υπερβολικά οι nude αποχρώσεις. Έχω ξεκινήσει και το φοράω καθημερινά και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Με μια στρώση από το lipgloss τα χείλη μου αποκτούν υπέροχο φυσικό χρώμα. Θα ήθελα το Lipgloss να μην είναι τόσο matt παρόλα αυτά, είναι πολύ σταθερό και η απόχρωσή του είναι εξαιρετική.


supertime eyeliner pen

Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο μια φορά σε βραδινή έξοδο και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Με πολύ έντονο μαύρο χρώμα, εξαιρετικά βολικό στη χρήση που παραμένει σταθερό στη θέση το για ώρες. Μόνο θετικά μπορώ να μιλήσω και γι'αυτό το προϊόν.

Longlasting eye pencil No17 tu-tu tirquoise

Ένα μαλακό μολύβι-στυλό ματιών σε πολύ φωτεινό χρώμα. Δοκιμάστε το αντί για το λευκό μολύβι στην εσωτερική γραμμή των βλεφάρων (waterline) και πραγματικά θα αναδείξετε το βλέμμα σας. 

eyebrow pencil No 04 Blonde
& 
eyebrow stylish set No 02 natural blonde style


Το eyebrow pencil αυτό, είναι το τρίτο μολύβι φρυδιών της essence που αγοράζω και δεν πρόκειται να το αλλάξω με τίποτα. Αν και είναι μαλακό, είναι πολύ σταθερό. Το χρώμα του, είναι ιδανικό για ανοιχτόχρωμα φρύδια. 
Το eyebrow stylish set είναι επίσης εξαιρετικό και σας είχα μιλήσει γι'αυτό και για τα δύο προϊόντα, σ'αυτό το άρθρο http://vivisboudoir.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html για την περιποίηση των φρυδιών. Απλά τα λατρεύω!

Το μόνο αρνητικό που έχει η essence κατά τη γνώμη μου είναι πως μέχρι στιγμής τη βρίσκω μόνο στα Hondos Center. 
Εσείς, έχετε βρει τη essence σε κάποιο άλλο κατάστημα; 

Μέχρι το επόμενο άρθρο, σας στέλνω πολλά φιλιά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου