Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ BOUDOIR ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΥΑΣ



Η Εύα είναι αυτό που λέμε φίλη ζωής! 
Μας δένουν πάρα  μα πάρα πολλά χρόνια φιλίας, ξέρουμε τα πάντα η μία για την άλλη και ταιριάζουμε μαγικά και απόλυτα!
Είναι πολύ όμορφη, έχει υπέροχα μαλλιά, φανταστικά φρύδια (σας έχω μιλήσει για το κόλλημα μου) και υπέροχο δέρμα! Δεν έχασα ευκαιρία να τρυπώσω στο δικό της Boudoir, για να σας ετοιμάσω ένα review με τα αγαπημένα της!



Πρώτο αγαπημένο της προϊόν, είναι η ενυδατική της κρέμα προσώπου  VICHY IDEALIA. Ελαφριάς υφής κρέμα, απορροφάται από το δέρμα και αφήνει απίστευτα δροσερή αίσθηση. 

Αυτό το προϊόν πραγματικά το ζήλεψα και σίγουρα θα το αγοράσω κι εγώ. Είναι μια επαγγελματική παλέτα concealer της KRYOLAN σε απίστευτη συσκευασία που δεν πιάνει καθόλου χώρο. Ξεβιδώνεις μόνο το χρώμα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, χωρίς να εκθέτεις κάθε φορά όλα τα χρώματα στον αέρα. Η ποιότητα των concealer εξαιρετική και κάθε χρώμα χρησιμοποιείται για διαφορετική περίπτωση. Το πράσινο καλύπτει τις κοκκινίλες, το πορτοκαλί τους μαύρους κύκλους και οι μπεζ αποχρώσεις καλύπτουν απόλυτα τα σημαδάκια. 


Τι θα μπορούσα να πω γι'αυτό το προϊόν? Αυτό το κραγιόν είναι Εύα!!
Νομίζω ότι κανονικά θα έπρεπε να του δώσουν το όνομα της! Της ταιριάζει τόσο πολύ και κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να το αλλάξει ποτέ!  Είναι το Νο 109 της SABRINA. Πολύ σταθερό στα χείλη και είναι πολύ οικονομικό. 



Η Εύα έχει υπέροχα και πολύ μακριά μαλλιά. για να τα διατηρεί απαλά και γερά χρησιμοποιεί μια φορά την εβδομάδα την BIOSHEV HAIR MASK μια επαγγελματική μάσκα αναδόμησης με μετάξι.





Φυσικά δεν θα έλειπαν από τα αγαπημένα της και δύο προϊόντα της εταιρίας MAC. Το κραγιόν dark deed είναι σε φοβερή απόχρωση και έχει απίστευτη υφή. Ιδανικό για τους χειμωνιάτικους μήνες σε συνδυασμό με το μολύβι vino κάνει τα χείλη της φανταστικά. 

Όπως καταλαβαίνετε από τα σχόλια μου, μπορώ να είμαι αντικειμενική με τα προϊόντα αλλά όχι και με τους ανθρώπους που αγαπώ! Επειδή όλη αυτή η διαδικασία μου άρεσε πάρα πολύ, σίγουρα θα τρυπώσω και σε άλλα boudoir φίλων μου και θα σας ενημερώσω σύντομα για τα προϊόντα που θα μου προτείνουν! 

Μέχρι το επόμενο post, σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου