Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2015


Αφήσαμε πίσω το Μάρτιο με τον άκρως χειμωνιάτικο καιρό και από τις πρώτες μέρες του Απριλίου (αν και καθυστερημένα) η Άνοιξη έκανε για τα καλά την εμφάνισή της! Οκ δεν βιάζομαι να χαρώ αφού και ο Απρίλιος δεν έχει δείξει ακόμα ότι σταθεροποιεί τη συμπεριφορά του και ο ήλιος δεν καρφιτσώθηκε γερά ακόμα στο γαλάζιο ουρανό μας αλλά που θα πάει, σιγά σιγά ο καιρός θα φτιάξει και μαζί με αυτόν και η διάθεσή μας!





Όπως στις αρχές κάθε μήνα, έτσι και τώρα, είμαι έτοιμη να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που πέρασε.
Πάμε λοιπόν!


Essence Longlasting lipstick nude - No 03 come naturally


Για την αδυναμία που έχω στα Nude κραγιόν, σας έχω ξαναμιλήσει. Για το πόσο αγαπώ την εταιρία Essence, σας έχω πει πολλές φορές! Ε, αυτό το κραγιόν συνδυάζει και τα δύο. Αν και αφήνει ματ τελείωμα είναι πολύ ενυδατικό και ταιριάζει με το καθημερινό πρωινό μακιγιάζ μου απόλυτα. 



TIGI - BEDHEAD Dry Shampoo


Ένα πολύ όμορφο και χρήσιμο προϊόν για τα μαλλιά, από το αγαπημένο μου κομμωτήριο. Ένα Dry Shampoo με το οποίο ψεκάζεις τις ρίζες των μαλλιών και ...καθάρισες! 
Αυτό το ξυρό σαμπουάν λοιπόν με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να φρεσκάρω τα μαλλιά μου, να μυρίζουν όμορφα και να δείχνουν φρεσκολουσμένα και καθαρά ενδιάμεσα στα λουσίματα. 

 Dorithy L - smalto gell effect No11


Ένα σταθερό βερνίκι διαρκείας με μπεζ ιριδίζον χρώμα που ταιριάζει με όλα! Είναι το βερνίκι που έβαψα τα νύχια μου τις περισσότερες φορές μέσα στο μήνα και δικαίως πήρε μια θέση στα αγαπημένα του Μαρτίου.


CATRICE Cosmetics Liquid Metal Eyeshadow 
No100 What Do You Sea?


Αυτή τη σκιά, τη χρησιμοποίησα σε αρκετές εξόδους μου μέσα στο Μάρτιο και μου "έκατσε" πάρα πολύ καλά! Έχει ένα παιχνιδιάρικο χρώμα που όταν βάλεις αρκετή ποσότητα το αποτέλεσμα βγαίνει έντονο και είναι ιδανικό για βραδινές εξόδους, αλλά και με ένα πιο ελαφρύ πέρασμα με το πινέλο, αποδίδει ένα πολύ απαλό χρώμα για όλες τις ώρες της ημέρας! Παραμένει σταθερή στη θέση ακόμα κι αν τη φοράς για ώρες και πιστεύω ότι αναδεικνύει ιδιαίτερα τα καστανά μάτια. 

Και κάπου εδώ τελείωσαν τα αγαπημένα προϊόντα Μαρτίου. Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας στέλνω πολλά φιλιά!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα κραγιόν της essence!! Το συγκεκριμένο dry shampoo δεν το ήξερα!! Μου τράβηξε το ενδιαφέρον!! Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σαμπουάν είναι πραγματικά πολύ καλό και έχει απίστευτο άρωμα!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Vivi! Η catrice είναι μια εταιρεία που δεν έχω δοκιμάσει και θα ήθελα.... Είμαι καινούρια blogger αν θέλεις ρίξε μια ματιά....http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/2015/04/mini-haul.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου φίλη μου! η Catrice είναι πολύ οικονομική εταιρία και αν και είναι το πρώτο προϊόν της που δοκιμάζω, σίγουρα θα αγοράσω κι άλλα! Σου εύχομαι καλή αρχή στο blog σου!

      Διαγραφή