Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ CRASH TEST ΣΕ ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ



Οι γυναίκες είμαστε λιγάκι άτυχες σε σχέση με τους άντρες στο θέμα της κυτταρίτιδας. Οι ορμόνες, η κληρονομικότητα και η ρύπανση του περιβάλλοντος, είναι μερικά από τα αίτια εμφάνισής της στους γλουτούς και στους μηρούς μας. Από την άλλη, οι συχνές αυξομειώσεις βάρους, η καθιστική ζωή, η έλλειψη άσκησης, η πλούσια σε λιπαρά διατροφή μας και τα πολύ στενά ρούχα, επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.  

Υπάρχουν όμως τρόποι, για να καταπολεμίσουμε δραστικά την κυτταρίτιδα.



Το πιο σημαντικό απ'όλα είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα της διατροφής μας. Να τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά γιατί το δέρμα μας έχει μεγάλη ανάγκη τις βιταμίνες τους και πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν βάση στη διατροφή μας. Ακόμα κι αν δεν ακολουθούμε κάποια συγκεκριμένη διατροφή, πρέπει να ελαττώσουμε τα τηγανιτά και τις σάλτσες, μπορούμε να τρώμε τα πάντα αλλά με μέτρο, αποφεύγουμε όμως τα Fast Food, αφού το μόνο που προσφέρουν είναι ευχάριστη γεύση και  πάρα πολλές περιττές θερμίδες. Δοκιμάστε για λίγο καιρό να σταματήσετε να τρώτε πρόχειρο φαγητό τύπου burger και θα δείτε μεγάλες αλλαγές στο σώμα σας.



Αθλούμαστε τακτικά. Ακόμα κι αν δεν είστε Fan του γυμναστηρίου (όπως εγώ) ξεκινήστε να περπατάτε περισσότερο και να χρησιμοποιείτε τις σκάλες, αντί το ασανσέρ.


Πίνουμε νερό, τουλάχιστο 8 ποτήρια κατά τη διάρκεια της ημέρας (τώρα που ανεβαίνει σιγά σιγά η θερμοκρασία είναι και πολύ ευχάριστο). Το νερό, θα δώσει απίστευτη υφή και λάμψη στο δέρμα μας "εκ των έσω". Όλοι άλλωστε γνωρίζουμε τις ευεργετικές ικανότητες του νερού στο δέρμα αλλά και στον οργανισμό μας.

Κόβουμε τα αναψυκτικά. Στο σημείο αυτό, να σας πω ότι , αυτά με τις πολλές κουταλιές ζάχαρη και το ανθρακικό είναι από τα αγαπημένα μου, εδώ και 2 μήνες όμως, έχω σταματήσει να τα πίνω και έχω ήδη αρχίσει να βλέπω αποτελέσματα στο σώμα και το δέρμα μου.


Η σωστή στάση του σώματος βοηθά στην καλή λειτουργία του αίματος. Προσέχουμε ακόμα και τον τρόπο που καθόμαστε στην καρέκλα, αποφεύγουμε το σταυροπόδι και όταν είμαστε όρθιες, μοιράζουμε το βάρος μας και στα δύο πόδια. 


Τέλος, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βοηθητικά, μια κρέμα αντιμετώπισης της κυτταρίτιδας. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι αυτά τα προϊόντα, μπορούν να λειτουργήσουν μόνο συμπληρωματικά και όχι από μόνα τους, γι'αυτό οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ρεαλιστικές.
Όσο νωρίτερα ξεκινήσουμε την κατάλληλη αγωγή, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματά της στο σώμα μας. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τα περισσότερα προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας θέλουν τον χρόνο τους για να δράσουν.

Πάμε τώρα, να σας παρουσιάσω τις κρέμες που έχω δοκιμάσει εγώ και να δούμε ποια είχε το καλύτερο αποτέλεσμα.

ELANCYL Celu Slim

Η πρώτη κρέμα, που δοκίμασα, έχοντας πολλούς ενδοιασμούς για τις δυνατότητες όλων αυτών των προϊόντων κι επειδή δεν περίμενα να γίνει κανένα θαύμα, το αποτέλεσμα με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Σε συνδυασμό με σωστή διατροφή είχε όντως αποτέλεσμα. Οι περιοχές των γλουτών και των μηρών άλλαξαν υφή και η κυτταρίτιδα ήταν αρκετά δυσδιάκριτη.

Regenesis B cream

Σχετικά ακριβή κρέμα αλλά πραγματικά κάνει δουλίτσα. Την τοποθετούσα στις προβληματικές περιοχές καθημερινά και μάλιστα πήρα και δεύτερη συσκευασία και νομίζω τελικά η συστηματική και τακτική χρήση της, βοήθησε ακόμα περισσότερο.

Somatoline Cosmetic - intensive night slimming treatment

Αυτή η κρέμα είναι η αγαπημένη μου. Την έχω αγοράσει 3 φορές και θα την αγοράσω πάλι. Η τιμή της είναι πολύ καλή σε σχέση με την ποιότητά της και το γεγονός ότι τη χρησιμοποιείς το βράδυ, εμένα με βόλεψε πάρα πολύ. Γενικά, οι κρέμες που τις φοράς το πρωί και μετά πρέπει να ντυθείς, εμένα πολύ με ενοχλούν. Αυτή, την βάζεις το βράδυ μετά το μπάνιο κάνοντας ένα καλό μασάζ (αισθάνεσαι ένα μικρό κάψιμο αλλά πραγματικά δεν είναι καθόλου δυσάρεστο), πέφτεις για ύπνο κι αυτή δουλεύει για σένα.   

Dior BIKINI Celluli - Diet

Αν δεν είχα βρει αυτό το προϊόν με έκπτωση, δεν υπήρχε περίπτωση να το αγοράσω. Η τσιμπημένη τιμή του όμως είναι το μόνο αρνητικό που βρήκα σ'αυτό το προϊόν. Έχει ιδιαίτερα ελαφριά υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα από το δέρμα. Με τακτική χρήση, όντως λειαίνει αισθητά την όψη, στην περιοχή που τοποθετείται.

Avon - Solutions Cellu BREAK

Ομολογώ ότι με αυτή την κρέμα δεν ήμουν τακτική, δεν την χρησιμοποίησα αρκετό καιρό (δεν τελείωσα καν το σωληνάριο) και κυρίως την αγόρασα σε περίοδο που ούτε τη διατροφή μου πρόσεχα όπως πρέπει, ίσως το ότι δεν είχα κάποιο αποτέλεσμα, να οφείλεται σε όλα αυτά. 



 Το γεγονός, ότι κάθε χρόνο λίγο πριν το καλοκαίρι, η εμφάνιση της κυτταρίτιδας στο σώμα μου, με στέλνει στο φαρμακείο, δηλώνει αφενός ότι κάνω πολλά λάθη στη διατροφή μου με αποτέλεσμα να επανεμφανίζεται ακόμα κι αν την έχω πολεμήσει δραστικά και αφετέρου ότι καμία κρέμα δεν εξαλείφει οριστικά το πρόβλημα. 
Δεν πρέπει να βασιστούμε, λοιπόν, σε καμία κρέμα ή άλλο σκεύασμα αδυνατίσματος, χωρίς να κάνουμε περαιτέρω προσπάθεια συνδυαστικά με σωστή διατροφή και άσκηση για να τη μειώσουμε, αφού μόνο τότε, θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα και με διάρκεια.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με αυτό το σχετικά μεγάλο  post! Μέχρι το επόμενο, σας στέλνω πολλά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου