Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

REVIEW ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ the POREfessional & the POREfessional AGENT ZERO SHINE ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ BENEFIT


Αν σκεφτείτε ότι μέχρι πριν λίγο καιρό δυσκολευόμουν να βάλω ακόμα και ενυδατική στο πρόσωπό μου, θα καταλάβετε γιατί ήμουν και πολύ επιφυλακτική με τα προϊόντα primer, τις BB και CC κρέμες και με όλα γενικά τα προϊόντα που μεσολαβούν ανάμεσα στο καθαρό πρόσωπο και στο foundation πριν το makeup.
Το πρόσωπό μου, παρουσιάζει λιπαρότητα και σε συνδυασμό με τα σπυράκια που εμφανίζει κατά καιρούς, θεωρούσα ότι αν το επιβάρυνα με ένα προϊόν ακόμα θα είχα καταστροφικό αποτέλεσμα. 
Με τη ρουτίνα που ακολουθώ καθημερινά, το πρόβλημα περιορίστηκε αρκετά. Τα σπυράκια έχουν εξαφανιστεί και η λιπαρότητα κατά ένα μεγάλο ποσοστό, απαλείφθηκε. Μετά από κάποιες ώρες βέβαια, δεν με ξεχνά και εμφανίζεται στο πρόσωπό μου, έτσι κι εγώ δεν σταμάτησα να αναζητώ τρόπους για να ισορροπήσει το δέρμα μου και να εξαφανίσω εντελώς τη λιπαρότητα.
Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με το primer. 

Τα primer έχουν συνήθως υγρή μορφή, τζελ ή κρεμώδη και χρησιμοποιούνται μετά την ενυδατική κρέμα και πριν από το makeup. 
Αποστολή τους; Να λειάνουν την υφή και τον τόνο της επιδερμίδας, να «γεμίσουν» τις ρυτίδες και να απορροφήσουν την περιττή λιπαρότητα, ώστε το makeup να παραμείνει αναλλοίωτο και η όψη μας να είναι αψεγάδιαστη καθ’όλη τη διάρκεια της μέρας. 

Μετά λοιπόν από εκτενέστερη έρευνα που έκανα, αποφάσισα να το δοκιμάσω. Αρχικά, επέλεξα να αγοράσω ένα οικονομικό primer γιατί δεν ήμουν σίγουρη ότι θα μου κάνει, οπότε δεν ήθελα να δώσω πολλά χρήματα. Κι όπως σας έγραψα και σε προηγούμενη ανάρτηση, αγόρασα το All about mat oil control make-up base της εταιρίας essence. Έμεινα ικανοποιημένη αν και πολλές φορές ξεχνούσα να το βάλω στο πρόσωπο πριν το foundation. 

Πριν λίγες μέρες, βρέθηκα στα Sephora και σταμάτησα μπροστά από το stand της εταιρίας Benefit. 
Αρχικά με τράβηξαν οι όμορφες συσκευασίες των προϊόντων και κατευθείαν το μάτι μου έπεσε στο POREfessional. 
Ένα προϊόν που υπόσχεται πως είναι η απόλυτη βάση makeup, για όλους τους τόνους δέρματος. Η εταιρεία το προβάλλει ως βάλσαμο για μια μειωμένη εμφάνιση των πόρων και της λιπαρότητας.
Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ παραπάνω. Το αγόρασα, γιατί έτυχε να έχει και έκπτωση εκείνη τη μέρα (είναι λιγάκι τσιμπημένη η τιμή του - 34.90 Ευρώ τα 22ml).


Benefit - POREfessional


Το POREfessional είναι ένα primer με βελούδινη υφή, καθόλου λιπαρό και  απορροφάται πολύ εύκολα από το δέρμα μου. Έχει λίγο χρώμα, αλλά δεν είδα διαφορά στο χρώμα της επιδερμίδας. Όντως το δέρμα γίνεται εμφανώς αψεγάδιαστο, λείο και έχει ματ τελείωμα που διαρκεί για ώρες. Το όνομά του επίσης δεν είναι τυχαίο,  οι πόροι της επιδερμίδας φαίνονται όντως μικρότεροι. Πραγματικά το λάτρεψα! 

Κι επειδή έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στις πούδρες, μόλις είδα την πούδρα της ίδια σειράς, την αγόρασα γιατί με έπεισε ότι σε συνδυασμό με το primer, θα έχω το απόλυτο αποτέλεσμα!

POREfessional Agent Zero Shine

Στην αρχή με δυσκόλεψε λιγάκι η συσκευασία αλλά τελικά τη συνήθισα. Στρίβεις το πάνω μέρος, αδειάζεις μέσα στο καπάκι την ποσότητα του προϊόντος που θέλεις να χρησιμοποιήσεις εκείνη τη στιγμή και με το πινέλο που βρίσκεις στο κάτω μέρος της συσκευασίας, τοποθετείς στα σημεία του προσώπου που θέλεις. Βρίσκω εξαιρετικό το ότι η πούδρα παραμένει καθαρή στη συσκευασία της και δεν περνάς το πινέλο συνεχώς μέσα στο προϊόν αλλά το πινέλο της δεν με ξετρέλανε, γιατί είναι ιδιαίτερα μικρό. 
Το αποτέλεσμα στο πρόσωπό μου, μετά τη χρήση και των δύο προϊόντων είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Η πούδρα είναι ελαφριά και το πρόσωπό μου δεν γυαλίζει καθόλου όταν την φοράω. Επίσης ακριβούτσικη αλλά αφού την βρήκα με έκπτωση και κάνει αυτό που υπόσχεται, σίγουρα θα την αγοράσω ξανά.

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας φιλώ!!!



2 σχόλια:

  1. Βιβή μου, σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το gel καθαρισμού της Avene Cleanance Gel Nettoyant. Θα σου φύγουν σπυράκια, θα μειωθεί η λιπαρότητα και θα κάνεις ένα προσωπάκι φωτεινό και χωρίς σπυράκια. Δες τον σύνδεσμο: https://www.pharm24.gr/avene-c-277_287/avene-cleanance-gel-nettoyant-gel-katharismoy-200ml-p-1414.html
    Θα το δεις να το προτείνουν και πολλά κορίτσια που έχουν κανάλι στο youtube οπως η Vana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την πληροφορία! Θα το αγοράσω οπωσδήποτε!

      Διαγραφή